Herhangi bir insan karşıma çıkıyor mesela bir bakıyorum bende eksik olan onda olan ne varsa onu almak için o kişiyle zaman geçiriyorum sonra işim bitince de bitiyor ilişkimiz
3 ay
Herhangi bir insan karşıma çıkıyor mesela bir bakıyorum bende eksik olan onda olan ne varsa onu almak için o kişiyle zaman geçiriyorum sonra işim bitince de bitiyor ilişkimiz
🤔
Bağ kurmayı güvenli bulmuyorsunuz sanırım
İçinizde bir eksiklik hissi olmali ve karsinizdaki kişiyi tamamlanmak için kullanıyor olmalısınız...
Baglanmak , kontrolü bırakmak demek… o da size risk gibi geliyor olabilir :O.
Bu yüzden işiniz bitince değil, aslında his başlamadan ilişki bitiyor. :/
Aslında kendini çok net gözlemlemişsin, bu iyi bir başlangıç 💭
İnsanları “bende eksik olanı tamamlayan parçalar” gibi görmen, duygusal bağ kurmadan, daha çok ihtiyaç odaklı ilişki kurmana neden oluyor olabilir. Bu da bittikçe ilişki bitiyor gibi hissettirir.
Biraz yavaşlayıp “bu insandan ne öğreniyorum, ne hissediyorum, yanında kim oluyorum?” diye düşünmeyi dene 💫
Cevap
3Cevap
güvenmiyorsundur
Bana parası için kullanıyorsun gibi geldi öyle değilse iyi durum sevmiyorsun bağlanmıyorsun aşk acısı cekmezsin
Para yok ki kullanayım internetten konuştuğum erkolsrs böyleyim reelde ise erkeklere aşırı kötü davranıyorum
İşim bitince bitiyor ilişkimiz derken? Takılmalık mı oluyor bu
Olabilir böyle şeyler
) Bende bitmez o halde
Psikolog a git olum
Nedenini sordum sadece
Bende onu soyledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?