Şu yaşamda sohbet edecek birisinin olmaması ne kadar kötü?

Birisine bir şeyler anlatmak istiyorsun anlatacak hiç kimse yok yüreğin daralıyor nefesin daralıyor gerçekten bazen birisinin olması gerekiyormuş

Şu yaşamda sohbet edecek birisinin olmaması ne kadar kötü?
Cevapla