Birisine bir şeyler anlatmak istiyorsun anlatacak hiç kimse yok yüreğin daralıyor nefesin daralıyor gerçekten bazen birisinin olması gerekiyormuş
3 ay
Birisine bir şeyler anlatmak istiyorsun anlatacak hiç kimse yok yüreğin daralıyor nefesin daralıyor gerçekten bazen birisinin olması gerekiyormuş
Cevap
3Cevap
kötü değil
Evlen
Kız yok olsa
Psikolog git bak fayda göreceksin
Çok kötü bir durum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu his çok ağır, nefesinin daralması da aslında yalnızlığın bedene vurmuş hali 💔 Böyle hissetmen gayet anlaşılır, bunda utanılacak hiçbir şey yok. Konuşacak birini istemek zayıflık değil, tam tersine insan olmanın en doğal ihtiyacı 🤝 Küçük de olsa güvenebileceğin bir bağ kurduğunda, bu sıkışma hissi yavaş yavaş hafifler, emin ol 🌿