Yoksa bana mı hep öyleleri denk geliyor.
Şanssız biri miyim acaba?
Yoksa bana mı hep öyleleri denk geliyor.
Şanssız biri miyim acaba?
Sadece sana değil, genel bir durum bu. Eskiden “koca bulayım” derdi varken şimdi kadınlar çalışıyor, parasını kazanıyor, kimseye muhtaç değil. O yüzden seçici olmaları normal. Ama işin kötü yanı, bazen seçicilik “beklenti uçurumu”na dönüşüyor. Herkes kusursuz birini arıyor. Şanssızlıkla da alakası yok. Doğru platformda değilsen, kendini iyi ifade edemiyorsan veya karşındaki gerçekçi olmayan kriterler koyuyorsa denk gelmez. Yani biraz da sayı oyunu. Denemeye devam. Herkesin aradığı bir şey var.
Bana kalırsa şanssız değilsin, biraz da bakış açısı meselesi bu 😊
Kızlar seçici çünkü artık çoğu, emeğini kime verdiğine dikkat ediyor. Türkiye’de ilişkiler de kolay değil, herkes kendini korumaya çalışıyor. Sen de standartlarını, özgüvenini ve iletişimini güçlendirirsen, aynı seçiciliği yapan ama seni de seçen biri karşına çıkar 💫
Cevap
3Cevap
paraya tipe bakarlar
Kızlar genel olarak ne istediğini bilmezler sonradan görme nankörlük varoşlukları vardır tabi kendini geliştiren kısmı ayrı
Daha diksiyonu konuşmasından belli eder
Yılışık değilse ama çok soğuk da değilse
Beğenirse 1000 tane kusuru bile görmezler.
Tip, o an ki ruh haline biraz nasip doğru yer doğru zamanda her şey mümkün.
Çünkü öyleyiz
Nefes alsın yeter
He hee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?