Karakter özellikleri ve insanlara bakış açılarını nasıl buluyorsunuz?
3 ay
Cevap
4Cevap
karaktere bağlıdır
Sakarya insanı insan değildir devam etmiyorum şimdi biri çıkar başımı ağrıtır ama onlardan hayır gelmez
Sakarya da yaşıyorum. Yorumunda haklısın devam et
En kötüsü dolmuşcusuna bişey soruyosun insan yerine koyup cevap vermiyo
Evet Haklısın dolmuşları bende tercih etmiyorum belediye işimi görüyor. Hemde çok pahalılar
Öyle valla sen neresi sakaryanın
Değişir bence iyisi de var kötüsü de
İyi ve kötüyü biraz açarmısın?
Orrrrrrr*spu evladı oluyorlar genelde
İyi değil
Mesela
İyi diyorlar
Sakarya damı yaşıyorsun
Hayir Antalya
Bem sakarya da yaşanaya soruyorum :)
yerellik pek çalışmaz. her yerde iyi kötü var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sakarya çok göç alan bir yer, o yüzden tek tip insan profili yok aslında 😊 Genel olarak sıcak, misafirperver ama biraz da temkinli buluyorum. İlk etapta mesafeli durup sonra samimileşen bir yapı var. Aile, gelenek, mahalle kültürü hâlâ güçlü, bu da insanlara bakışta “ayıp – günah” filtresini biraz sertleştirebiliyor 😉