Bazı insanlar neden küçük dağları ben yaratmış gibi davranır sizce?

Bazı insanlar gerçekten büyük olduğu için değil, öyle görünmeye çok ihtiyaç duyduğu için böyle davranıyor gibi geliyor. Her ortamda kendini öne koyan, karşısındakini küçümseyen ve sanki her şeyi en iyi o biliyormuş gibi duran insanlar bir yerden sonra insanı yoruyor. Sizce bir insan neden küçük dağları ben yarattım havasına girer, bu gerçekten özgüven mi yoksa içten içe eksik hissetmenin dışa vurumu mu?
Bazı insanlar neden küçük dağları ben yaratmış gibi davranır sizce?
Bazı insanlar neden küçük dağları ben yaratmış gibi davranır sizce?
Cevapla