KPSS'ye girmek istiyorum. Hayatta hiçbir ümidim kalmadı merkezi atamalarda atanamadım, saçma sapan 3 harflilerde eşekler gibi çalışıyorum. Ne bayramım var ne molam. Lahana paleti karpuz paleti taşıyorum 40 kilo kızım.
Güzel okullar kazanıyorum, tam burslu endüstri filan kazanıyorum. İşten gidemiyorum.
Bıktım ya.
KPSS denemelerim ve klavyem iyi, denemelerde 90, klavyede 3 dakikada 140 civarı yapıyorum ortalama üstü. Ama katiplikte mülakat da var. Mülakatta elenirsem diye korkuyorum.
Mülakatta memur var mı ailenizde diye soran olur mu? Bazı haberlerde gördüm soruluyor diyen var.
Teyzemin kocası savcı ama onunla hiç görüşmüyoruz, küs değiliz ama torpil geçmezler, ben de torpil istemem ama KPSS'de yüksek alıp klavyede çok soru yapıp mülakatta elenmek istenmem. Babamın büyük teyzesi ilk kadın subaylardan bir tanesiymiş.
Abim 10 yıllık uzman çavuş, başarı belgesi var.
Dayım doğuda bir üniversitede profesör.
Bunları belirtmeli miyim mülakata çağrılsam ve bana sorarlarsa, yoksa belirtmemek mi daha doğru?
Bunları belirtmek torpil istemek anlamına mı gelir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer