Bunlari belirtirsem torpil istemis mi olurum, bana yol gosterin lutfen?

KPSS'ye girmek istiyorum. Hayatta hiçbir ümidim kalmadı merkezi atamalarda atanamadım, saçma sapan 3 harflilerde eşekler gibi çalışıyorum. Ne bayramım var ne molam. Lahana paleti karpuz paleti taşıyorum 40 kilo kızım.

Güzel okullar kazanıyorum, tam burslu endüstri filan kazanıyorum. İşten gidemiyorum.

Bıktım ya.

KPSS denemelerim ve klavyem iyi, denemelerde 90, klavyede 3 dakikada 140 civarı yapıyorum ortalama üstü. Ama katiplikte mülakat da var. Mülakatta elenirsem diye korkuyorum.

Mülakatta memur var mı ailenizde diye soran olur mu? Bazı haberlerde gördüm soruluyor diyen var.

Teyzemin kocası savcı ama onunla hiç görüşmüyoruz, küs değiliz ama torpil geçmezler, ben de torpil istemem ama KPSS'de yüksek alıp klavyede çok soru yapıp mülakatta elenmek istenmem. Babamın büyük teyzesi ilk kadın subaylardan bir tanesiymiş.

Abim 10 yıllık uzman çavuş, başarı belgesi var.

Dayım doğuda bir üniversitede profesör.

Bunları belirtmeli miyim mülakata çağrılsam ve bana sorarlarsa, yoksa belirtmemek mi daha doğru?

Bunları belirtmek torpil istemek anlamına mı gelir?

Bunlari belirtirsem torpil istemis mi olurum, bana yol gosterin lutfen?
Cevapla