Benim küçük örümcekler bu ince bacaklıyı yazarken bile kötü oldum
3 ay
Benim küçük örümcekler bu ince bacaklıyı yazarken bile kötü oldum
Açıkçası ben de örümcek korkusu yaşıyorum, özellikle aniden çıkageldiğinde — yatağın altına ya da duvara baktığımda yüreğim duruyor bir anda. Bununla birlikte daha da ilginç bir fobi olarak "triskaidekafobi" var, yani 13 rakamı korkusu. Bende de var, çüş, özellikle 13 numaralı katlara çıkamıyorum, birazcık garip gelebilir ama gerçekten öyle oluyor.
En ilgincini buldum 13 numara ilk kez duydum boyle birley acaba o sayıya dair kotü bir anımı var sonradanmı oluyor
İlginç değildir sanırım ama kargalardan, yürüyen merdivenlerden korkarım ve logar kapaklı gibi açılıp kapanan şeylere basmadan yürürüm her an çökebilir diye
Üst geçitden bende boyle tahta gibi olandan ses cıkarıyor o oda ürkütücü yürüyen merdüvende ayagım sıkışcak gerginliği basıyor benide
En başta akrep o hayvanı görünce donup kalıyorum.. Önceden şimşek ve yıldırımdı yirmi metre kadar mesafeme düşmüştü yıllarca evdeyken bile korkuyordum sonra alıştım ama akrep görünce put kesiliyorum
Yıldırımda tehlikeli , o halde küçükken evde ya da civarında çok akrep gordün bir arkadasım resmine bile bakamazdı evlerinde akrep cıktıgı için
Akrep küçükken değil taşındıktan sonra gördüm bizim köyde hiç yok ve yaşadığım şehirde çok vardı o ilçeden önce eski bir ev almıştık kömürlükte annemin elini ısırdı bir anda attı elindekini bende başka birşeydir dedim sonra baktık kocaman akrep öldürmeye bile zor cesaret ederdim hatta çekiç gibi bir cisim olmadan öldürmezdim çünkü akrep çok kinci bir canlıdır
Öldürünce devamı geliyor dedikleri doğrumu cidden bizim eski evde daglık yere yakındı yaz akşam serinliğinde cıkardı bahçeden gorürdüm iama öldürmemi babam eskiden ölfürüp una bularlarmış kinlenmesin diğer skrapler diye
Örümcek fobisi hiç saçma değil, baya yaygın aslında 🕷️😅 Seninki biraz yoğun gibi sadece. Ben de küçükken palyaçolardan çok korkardım, şimdi bile hafif bir tedirginlik olur. Korkunu küçümseme, ama hayatını kısıtlıyorsa yavaş yavaş üzerine gitmeyi düşünebilirsin. Küçük maruziyetler, espriyle karıştırınca baya işe yarıyor 😊
Cevap
29Cevap
Ben orumcekten korkuyorum saniyodum. Meğerse hamam boceginden ödüm patliyomus 😄
Onu hiç deme yaaa ölmüyorlarda hızlı hızlı kaçarlar iy hatırlattın
Anaa bende İzmir'e yola cıkcam şimdi kardeşimin yanına Allahım kış günüde olur mu o ya
Göztepe sen
2. gelişim olcak çok fazla bilmiyorum
3 gün şu an yoldayız sabaha varrız
aman bir şey düşecek fobisi oluyor yüksek bir yerde
O düz yoldada var bende Yoldaki mazgaldan gecerken telefonu sıkı tutma isteği
o yok bende sadece çok yüksek bir yerdeysem telefon vs sıkı tutma isteği oluyor
Güzel temkinlice
yani
Böyle bir evde yaşamalısın sen
Fobi değil de kapaklar çekmeceler açıkken rahatsız hissediyorum
Ozellikle elbise dolabı bendede oyle
Benim bütün börtü böcek, mesela sivrisinek uğur böceği, kelebek bile🙈
Keşebek kanatları güzel ama kanatsız oda huylandırıcı bencede
Ay yok yok, Allah affetsin ben bakamıyorum bile görünce🙈
Tüm böceklerden nefret ediyorum, görünce direk kaşınıyorum.
Huylanıyorsun bende oyleee
Askerlik öncesi yûkseklik korkum vardı seve seve aştım askerde 🤣
Aştıysan iymiş
Gece kapı açık uyuyamam
Yaa Kardeşimde de var yazları açtırmazdı kapıyı serin yatamazdım kotü bi fobi
Burun kanaması, aşırı panik olurum🥺
Ya zombiler, oyununu dizisini filmini izleyemem dünyanın herhangi bir yerinde zombi salgını başlasa kafama sıkarım direkt🚑
Ayy bende sevmem küçükler aslında ama tıksınıyorum özellikle kırk ayak
Küçükleri görmeside zor huylandırıcı evett köye gittiğimizde kontrel etmekden uyuyamazdım
Asansörde kalmak
Oksijensizlikkkk
Bir anda sıçrayabilecek şeylerden korkarım
Kızgın yaga patates atmak gibi haha
Haaa benim anlamam peki acıktım galiba ondan 😅😅 çekirge varsa ben kaçarım
Onu gormuyom bayadır
Uçak ve yüzmek
Bende yüzemiyorum bogulursam siye nefesimi çok tutamıyorum
Ben de valla kitleniyorum suyun içinde
Suda bogulma evett
Cahil akraba fobisi var.
Iyyy ıyyyt öğğğ
Ben küçükken palyaçondan korkardım
Sevimli değiller bencede
Sürüngenlerden haz etmem
Solucan eşerdik toprakdan hdhcv
Küçükken 20 ya bölerdim 😂😂 şu an deyemem :):)
Cocukken ne biçim psikolojimiz varmış be
Şuandada mahvattiler mesela görürsem öldürrüm :!):)
Bir kaç tane sanırım hobim var
Knk fobin yokmu ürktüğün seyler
Arıdan çok korkuyorum bir de karınca
Arı sokar diye mi
Evettt
Kurtcuk bu elmadan çıkan falan kitleniyorum ya
Kayısı yiyemiyoruz o yüzden içine giriyor bide süpriz yapıyor saolsun
Geçen sene bir kova şeftali toplamıştık bil bakalım tek kurt kime denk geldi
Tabiki sanaa yemeklerdeki kılında sana denk gelmezi hahaha
Daha hiç kıl çıkmadı yaptığım yemekten ama sen bilirsin
Ben kuşlardan korkarım.
Aaa ilginçç nedenki acaba zararsız uzakdalar
Ibikliyorlar ya ondan korkuyorum
Tır - kamyon lastiğinin yanımda yarılma korkusu
Küçükken kepçe girince mahalleye kaldırıma çıkardım
Seni ezmesi korkusu mu
Evet dev gibiydi bizde küçğktğk ya ezilirsem hadi gormezse soför diye
Aslında hayat kurtaran çok mantıklı ve güvenli bir fobiymiş. Küçüklüğe gidersek benim şey vardı apartmanlarda fotoselli ampuller olmadığı zamanlarda düğmeye basar ışığı öyle yakardık merdivenden içine çıkarken ışık sönerse düğmeye bastığımda ışın yanınca karşında aniden bir varlık belirir korkusu 😀😀 umarım anlatabildim
Ayy hatırlıyorummm hala ben inenee kadar bekle sonerse yak lambayı derdim ne saçmaydı ya 😅😅iyi hatırlattın
İki ya da daha fazla kişi aynı anda iniyorsanız güvenliydi biri düğmenin başında nöbet tutardı ama tek iken büyük risk 😀
Çok doğru ya duygulandım
Tamam yaa üzülme bilsem söylemezdim :) o günler artık gelmeyecek ve alttan gelen jenerasyon o günlerin tadını asla bilmeyecek o yüzden kendini şanşınhisset ve mutlu ol
bir şey diyimmi o zamanlar daha keyifliydi her şey azken eskiyken
Bazen eski fotoğraflara bakamıyorum duygusallığım müsaade etmiyor oradaki kendimi görünce tekrar aynaya bakmaktan korkuyorum yeni fotoğraflarada bakamıyorum çünkü yeni fotoğraf yok hepsi telefon galerisinde o fotoğraf kağıdına basılan resim albümü ve resmi görmeyeli yıllar oldu o kâğıdın eldeki hissini bile unuttum eskiden düğünlerden sonra fotoğraf albümü verirlerdi sonra CD vermeye başladılar sonra USB şimdi whatsapptan atıyorlar
Galeride olan resimlere bakmıyoruz ki sürekli albüm daha degerli dedigin gibi ekranda degil gercekde gormek daha etkileyici ben albüme biriktiriyorum hala cünkü telefonumun hafıza dolu😅😅😅😅hahaha
Yani eskiye olan özleminin getirdiği duygusallığa kapılmış giderken cümlenin sonunda bir anda 🤦♂️ böyle oldum 😀
Boyle ters köşe edebilirim 😅hafızam dolmasa yapmazdım ama iyi oldu
Tesadüf eseri vefalı olmuşsun yani cennetin kapısındaki görevliler baya bi düşünecek vefalı ama bilerek olmamış alsak mı almasak mı diye 😀 iyi olmuştur tabi telefonda bakılan fotoğraflar çok sıradan ve hissiz geliyor ama albümden bakıldığında o kağıda dokunduğunda sanki seni alıp o ana götürüyor gibi hayal ettiriyor
Evet telefondan o nıstaljiliği almıyorum
O zaman iyi bayramlar sana ve ailene vintage hanım 😊
Yaz aylarının hiç gelmemesi ajsjaj
Yazında kışı istiyorum hshs
Yaz olsun bizim olsun. Ben denizden uzak kalamıyorum.. Yaz kış denizde olmak huzur veriyor
Ben Ankara ayazına alıştım sanırım
O yüzden mi sahil fotosu var profilimde sjsjs
Ben tatile gidemem mi ihhhh denize giremem mi ihhhhh
Hahah hangi plaj orası?
Amasra
Ege’ye gittin mi peki?
Hayır , bizde nerde akraban varsa oraya gidilir hahahaha
Sjsjsjsj yapacak bir şey yok o zaman
Uçan böceklerden ve yükseklikten korkarım.
Bende sadece suda boğulma korkusu var.
Tek fobim istifra.
Sevda örümcekten korkma
Sevda mı
Adını bildim mi
gece gece aklımageliyo korkuyom
Nedir o aklına gelennn
genel korktugm şeyler belli bişi değil toplam gibi
Aksine çok severim ben korkmam 😁
Hey Allahım😟
Tarantula beslicem gel marul falan yedir 😈😂😂
Valizini alıp gitme vidyosu varya o geldi aklıma😅😅
Ndosksk 😂 örümcek değil de kırkayak bence daha ürkütücü büyükleri var onların İzlesene 😈😂😂
Onu birde yiyorlar beslemeyi geç
Onu da mı be ne eti olacak yavrucağın Allahsız çinliler
Gece gece midem kalktı tm yeter😅😅
Jdosksjsks bi video atacaktım vazgeçtim kusarsın şimdi yetoooo😂
Gusammı hocam /recep ivedik
🤮🤮🤮😂😂
Yok sanki
Naber
uçan böcekler
Ateş böcekleri vardı değince yakar sanarmıydın
ıyyyyyyy
benim yok
İymiş
bilmiyorum bortu bocek korkutmaz beni ama kazdan korkardım kücükken okadar ama öyle bisey kalmadı zamanla
arılar...
Eşek arısı çok kotüğ
Herhangi bir fobim yok 🙂
Oda iyimiş
Yılan
İnsan olanından mı acaba
Asansör
Merdüvene tırman o halde zor bi fobi
bocek ve orumcek
Genelde aynıymış herkesde
Hiç bir fobim yok
arı korkum var shfh
Bende pek yok
Fobim yok
Tripofobi
What
Whatwhat
Kedii
Ana neden be
Bilmiyorum axayıpp korkuyorum sonradan oldu
Bu sene ilgil
Detay 😅
Bişey sorcam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?