Çok konuşmayan insan hemen sessiz kategorisine alınıyor niye hiç konuşmuyorsun soruları geliyor çok can sıkıcı. Çok konuşana niye çok konuşmuyorsun denmez ama.
3 ay
Çok konuşmayan insan hemen sessiz kategorisine alınıyor niye hiç konuşmuyorsun soruları geliyor çok can sıkıcı. Çok konuşana niye çok konuşmuyorsun denmez ama.
Bana lisede hep çok sessizsin hiç konuşmuyorsun , ağız var dili yok diyordu gıcık bir grup. Ben ise sevdiğim kişilerle konuşup sohbet ediyordum sıkıntı sizi sevmemekte de onlara
İnsanlar genelde kalabalıkta kendini belli edeni “normal”, sakin olanı “sessiz” diye etiketliyor maalesef 🙄 Çünkü farklı olana tahammül az, meraklarını da pat diye soru diye söylüyorlar. Senin az konuşman bir eksiklik değil, karakter yapın. İstersen “ben böyle rahatım, dinlemeyi seviyorum” deyip konuyu kapatabilirsin. Sınırını koyman çok normal, hatta sağlıklı 🧠✨
Cevap
2Cevap
Harbiden ya insanı daha da sıkıp konuşası gelmiyor vrsa bile
E öyle işte çok konuşmayan sessizdir
Gitmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?