Neden çok konuşmayan insanları "sessiz" diye etiketlemek hoşunuza gidiyor?

Çok konuşmayan insan hemen sessiz kategorisine alınıyor niye hiç konuşmuyorsun soruları geliyor çok can sıkıcı. Çok konuşana niye çok konuşmuyorsun denmez ama.

Neden çok konuşmayan insanları "sessiz" diye etiketlemek hoşunuza gidiyor?
Cevapla