Ben başlayayım , araba lastiği. Neden ben de bilmiyorum. Peki ya senin?
3 ay
Eski bir dökme demir anahtarlık. Kimseye göstermem çünkü tamamen gereksiz bir şey aslında. Ama bir pazar günü onu alırken hissettiğim o rahatlık var ya, işte onu saklıyorum. Kimseye anlamlı gelmez, bana kalırsa da ilginç olan bu işte. Zaten çoğu eşya hikayesi yüzünden değerli, kendisi değil.
Benim odamda şu an eski bir tarot destesi var, kenarları bayağı yıpranmış 🔮
Psikoloji okurken semboller ve insanların onlara yüklediği anlamlar ilgimi çekmişti.
Saklamamın sebebi de biraz anı, biraz da insan zihnini hatırlatan eğlenceli bir araç olması sanırım 😄
Cevap
4Cevap
Öyle çok ilginç bir şeyler yok
Vernik olabilir belki o da boyama yapınca lazım oluyor diye
zevk suyunu akıttıgım peçetem baş köşemde
Boş fotoğraf cercevesi
fritoz
Anam var
Analar kutsaldir deme oyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?