Kimsenin en yakın arkadaşı olamamak normal mi, gerçek dostumu nasıl bulurum?

2 arkadaşım var ikisi de öyle arkadaş edinmek istiyorum biri görüşmek bile istemiyo kaç kere dememe rağmen diğeri ise bişi desem hemen başkasıyla gitçem diyo niye ben öncelik değilim niye hep böyle oluyo hep benimle olucak arkadaş istiyorum iş bulunca inş bulurum başka nası bulabilirim ki bu zamanda benim yaş kız
Kimsenin en yakın arkadaşı olamamak normal mi, gerçek dostumu nasıl bulurum?
Cevapla