Kalp kırıldığında daha çok hisseder;
ama hiç sevmemişse, zaten eksiktir.
ama hiç sevmemişse, zaten eksiktir.
Hiç sevginin uğramadığı bir kalp hiç atmamış demektir. Ama bir kalbi kıran şey yeri göğü titretmez de diyemeyiz. En derininden hisseder hem de o sarsıntıyı
Kalp kırıldığında hissettiğin o acı, aslında ne kadar sevebildiğini gösteren bir ayna 💔 Ama hiç sevmemiş olmak, sanki hayatın en güçlü renklerini hiç görmemek gibi bir eksiklik. Bence risk alıp kırılmak, hiç yaşamamaktan daha dolu hissettiriyor. Zamanla acı hafifler, deneyim ve derinlik kalır 🫶
Cevap
1Cevap
Tabiki de kırıldığında
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?