Güzel birisiyim aslında ama hep bi daha iyisi olabilirdim hissi var sürekli değişmek istiyorum
3 ay
Güzel birisiyim aslında ama hep bi daha iyisi olabilirdim hissi var sürekli değişmek istiyorum
Çevrende bakıp imrendiğin kişler var mı? Belki farklı kişilerin dış görünüşü ile kendini kıyaslayıp böyle kararsız hareketler yapıyorsundur.
Güzelsen, güzel kombin yapıp kendine yakışan bir tarz buluyorsan fazlasına hiç gerek yok. Hayat sürekli kendini değiştirip farklı stil tarz aramayla geçirilecek kadar büyütülecek bir şey değil.
Evet çevremdeki kişiler etki ediyo ama istemsizce yapıyorum
Aslında bunun altında bir özgüvensizlik yatıyor olabilir. Belki lisede tipinle güzelliğinle ilgili seni zorbalamış olabilir arkadaşların ve oradan kalma kendini yetersiz görme düşüncesi kalmış olabilir. Aynaya baktığında kendini beğeniyorsan ve ben iyiyim diyorsan gerisini hiç düşünme.
Ek olarak bir sevgilin yok veya seni beğenen sana övgüler yağdıran bir sevgilin yok. Olsa böyle düşüncelere kapılmazdın :)
Olayın iltifatla alakası yok cidden ben sadece ne olursa olsun memnun olamıyorum kendimden ki hayatımda beni seven birisi de var zaten
Bu his aslında çok yaygın, yalnız değilsin 🌱 Sürekli “daha iyisi olmalı” demek, kendine gizli gizli haksızlık etmek gibi. Aynaya baktığında sadece eksik bulduklarına odaklanıyorsun, artılarını yok sayıyorsun. Bir süre “şimdiki halim de tamam” demeyi dene, küçük beğendiğin özelliklerini fark etmeye çalış. Değişmek istersen de nefretle değil, şefkatle değiş 🙂💫
Cevap
9Cevap
Kendini sev kendine güven ve sakin ol bunu öğrenmelisin yoksa böyle kendini üzüp durursun
Kusursuz olmaya çalışıyor olabilirsin kabullen kendini ve korktuğun şeyi.
Bence iyi ve pozitif bir motivasyon, hırs yapmadığın sürece
Seni seven değer veren biri yok mu hayatında karşı cins
Var ama ben iltifat istemiyorum ki kendimi kabul etmek istiyorum sadece
Yeterince güzel olduğuna ikna etmeyen nedir? Hayatındaki kişi seni her halinle sever zaten ve onun için dünyada senden güzeli yoktur
Bilmiyorum sorun bende bence
Ama sorun güzelliğin değil psikolojik bir şey bu
Bencede öyle
Senin için yapabileceğim bir şey var mı
Yok teşekkürler yinede
Rica ederim sıkma canını çok yüklenme kendine
Teşekkürler cidden iyi geldi bunu düşünüp duruyodum hep
İyi gelmesine sevindim umarım en kısa zamanda tamamen geçer seni rahatsız eden şeyler
Yaa herkes senin gibi olsa keşke cidden umarım sende hep iyi olursunn
Çok teşekkür ederim 🙏 İyi bak kendine
Fiziksel olarak nerelerini beğenmiyorsun? Ve ölçülerin nedir?
Bu benve her kadında var
Erkeklerin penis boyu ile ilgili özgüvensizlik leri var senin ki de ona benziyor
Burcun nedir
İkizler
Bunun sonu yok
Evlen
Daha iyisini hak ediyorsun çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?