En çok can sıkıcı konu ve davranışlar nedir. Artık yeter şu artık düzelmeli hep aynı şeyi yaşıyorum dediğiniz konu?
3 ay
Bana trip atmayın erkekler
hiçbir şey.
Beni en çok yoran şey, duygularını açıkça ifade etmeyip ima yapmaları oluyor 😅. Sen ne hissettiğini söylemezsen karşı tarafın kafasında bin tane senaryo dönüyor ve gereksiz bir gerilim oluşuyor. İletişim net olduğunda ilişkide hem güven hem huzur çok daha kolay büyüyor 💛.
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar