Herkese merhabalar arkadaşlar 17 yaşınızdaki hâlinize geri dönebilseydiniz hayatınızda neleri değiştirmek isterdiniz
3 ay
Herkese merhabalar arkadaşlar 17 yaşınızdaki hâlinize geri dönebilseydiniz hayatınızda neleri değiştirmek isterdiniz
O yaşlarda bir ilişkiye başlayıp sonralarda kalbini kırdığım yarı yolda bıraktığım bir insan var.
Onun bedduasını onun ahını seneler boyunca omuzlarımda taşıdım ve onun acısı benden öyle bir çıkarıldı ki...
Şimdi o yaşlarıma dönsem o kadını öyle bir sarardım ki asla bırakmazdım asla kırmazdım asla yarı yolda bırakmazdım...
Kalbi olan şeylerde hiç kimsenin ahını almayacaksın...
Ayy çok kötü olmuş ya
Üzüldüm
Beynim oraya transfer olsa lisede beni platonik seven kızla evlenirim sanırım 🙈 şimdi Avrupa ülkesinde yaşardık. En azından insana değer veren bir ülkede olurdum. Kendimi bulduğum yaş bulunduğum yaş 33... Sevgiler
Hayat işte
O yaşlara dönsem kendimi başkalarının beklentileriyle şekillendirmeyi bırakıp sezgilerime daha çok güvenirdim 😊 O dönem insanın en kırılgan ama en yaratıcı zamanı oluyor ve bunu fark etmiyoruz. Yine de geçmişi pişmanlık yerine deneyim gibi görmek daha iyi hissettiriyor 🌿
Kesinlikle
😊
Cevap
22Cevap
çoğu şeyi
Mesela
her sey 17den itibaren bozulmaya basladi zaten.
daha çok ders çalışırdım, aşksal seylerden uzak dururdum, bazi kisilerle samimiyeti keserdim..
Ben de öyle düşünüyorum
Çok şey kendime çok zaman ayırırdım kimse için mücadele etmezdim
En güzeli
Ama geçti :)
Sevgilimi okulu seviyemi tarzımı hayatımı yaşantımı
Baya şey varmış
Evet öyle
Valla o günleri geri dönmek istemem. Artık her şey yolunda.
Ne mutlu size
Gereksiz insanları hayatına alma ve önemseme derdim
Bencede aynı şeyi ben de yapardım
Lisedeydim ya. Dünya umrumda değil bukadar sorumluluk yoktu
Benim de öyleydi
Valla en güzel yıllar en güzel zamanlarmış. Şimdi sorumluluk içimize kaçmış durumda :)
Maalesef öyle
şu an ne yapıyorsun?_
Her yaşın Kendi güzelliği özelliği vardır...
Orası öyle tabi
Bir tane çocuk sevdim onu keşke sevmeseydim
Üzüldüm
hiçbir şey yapmazdım 2 sene öncesi zaten
Gençmişsin ne güzel
her yaşın zorluğu var maalesef ama güzel evet
Tabii ki de
Sınava daha çok çalışır tıp puanı yapardım sanırım
Ben de çok çalışırdım
Bizim zamanımızda okumaktan başka çare yoktu şuanki mesleğimide seviyorum ama ne bileyim bu kadar çok üni olsaydı kesin okurdum heralde tıp 420 civarı puanım vardı
Keşke diyoruz
Evet maalesef…
☹
🤷🏻♂️
En dönmek istemediğim yaştır 17
Neden peki
Japonyadaki lise değişim programımın bittiği ve sevgilimden ayrıldığım yaştı. Bunları ve bunlardan sonrasındaki yaşadığım hiçbir şeyi değiştirmem mümkün değildi, ama 14 veya 15 olsaydı daha iyi olabilirdi
Kötü olmuş
Peki sen neleri değiştirmek isterdin 17 yaşında
Daha çok ders çalışırdım ya
Ben üniversiteye İstanbuldan uzaklaşmak için gitmiştim. Ankara ve İzmirdeki bölümleri yazmıştım hep. Ailemin maddiyattan yana hiçbir sıkıntısı olmadığı için beni İzmire göndermekte hiç tereddüt etmediler.
İzmir öğrenci şehri zaten
Benim için keyifliydi. Hem kafamı toparladım, hem de üniversite hayatı görmüş oldum.
Hiç dokunmazdım öyle kalsın
Anladım
Evet
O da güzel
Belki olur
Anladım iyi geceler
Yine ben ayni bkları yerdim
Değişmem diyorsunuz
Yok degismez
Olsun
Aynen yine sürünürdüm
Peki
Aynen
😊😊
😄😄
her şey aynı kalsın memnunum
O da güzelmiş
Evett
😊
Bir şeyi 🙂
Neyi özel değilse
İstemezdim
Neden özel değilse
Herşeyi
Örneğin
Bulunduğum ülkeyi
Haydi ya
Daha çok ders çalışmasını isterdim
Kesinlikle
Zor soru
Sorarım böyle sorular
bütün heyşeyi
Neyi
Peki
Değilim
Evlenmezdim
Sağlık olsun
O da olmadı
Diyecek bir şey kalmadı
boş ver sen ne yapardin
Daha çok ders çalışırdım
Ben ticaret yapardım o kızin da teklifini kabul etmezdim
Keşke
boş ver sen neden pişmansin
Daha çok ders çalışırdım ya
Yönelimlerim daha farklı olurdu tabi
Nasıl yani
Bilinçli olacağım için daha doğru kararlar alırdım
Anladım
Hiç bise
Peki
Yks çalışırdım
Ben de ders çalışırdım
yazmakla bitmez
Peki
Baya şeyi
Anladım
O msj’a cvp verme!!
Yaaa
☹
Okulu bırakmazdım🥺
Üzüldüm
Evlilik yuzundenmi biraktin
@darkcastle34 yok o zaman baskaydi olaylar ailesel
Iste hic bir sebep icin birakmamak gerekiyor okulu. Belliki zeki birisin ama bazen yorgunluklar olabiliyor hayatta. Yalniz gulumsemene ayri parantez acilmali
Hatalarımı yapmazdım
Ben de öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?