Kız olmak daha şanslı bence ne bilim ya ne düşünüyorsuz?

Erkekler amele gibiler jsjssj. Olm acıom onlara biz keyif yapioz onlar da mutlu sanıyolar enyiler 😂
Kız olmak daha şanslı bence ne bilim ya ne düşünüyorsuz?
Cevapla