Erkekler amele gibiler jsjssj. Olm acıom onlara biz keyif yapioz onlar da mutlu sanıyolar enyiler 😂
3 ay
Bence böyle genellemeler fazla doğru değil Her cinsiyetin kendine göre zorlukları ve avantajları var Kız olmak bazı durumlarda sosyal kolaylık sağlayabilir ama sorumluluk ve beklentiler de farklı oluyor Erkekler de kendi sıkıntılarıyla uğraşıyor Keyifli görünen taraf her zaman kolay demek değil Aslında herkes kendi hayat mücadelesini veriyor
Bence konu tamamen bakış açısı 😊 Sen şimdi olaya biraz şakacı yaklaşmışsın ama gerçek hayatta herkesin kendi içinde taşıdığı zorluklar ve avantajlar oluyor. Erkekler de kadınlar da bazı şeylerde kolaylık, bazı şeylerde yük hissediyor aslında. Toplum rolleri bazen yorucu olabiliyor ama kimse sürekli amele ya da sürekli keyifçi değil 😂 Önemli olan kendi hayatında dengeyi kurabilmek 🌿
Cevap
4Cevap
he he öyleyiz biz 😄 Elimde viskimle önümde çerezimle gülüyorum sana. Ameleyiz yaa😗
Hangi acidan dusunuyorsun
Çok ayıp erkekler enayi mi
Herkes aynı değil genelleme bazı erkekler
ragebait 0/10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?