Geçen gün personellerden birisi şey dedi ilginç geldi Burak Bey aslında ilk geldiğinizde soğuk kibirli tehlikeli ve kavgaya hazır birisi gibi duruyordunuz ama hani insan biraz sohbet etmeden sizi cidden tanımıyor Ben de şey dedim eee çocuğum olması gereken bu değil mi fhdhdhdd
Güncellemeler
3 ay
SS 🫴🖤
Etrafınızda sizi ilk defa tanıyanlar hakkınızda ne düşünüyor?
Dürüst olmam gerekirse kimse bana güvenmiyor hayır yanii tipimde masum, onun dışında aşırı flörtöz ve daldan dala atlayıp çoklu kisilerle takildigimi falan dusunenler var ama oylede değilim yaniiii. çok yanlış tanınıyorum coook.. reelde iyice taniyanlar beni cozmustur zaten
İlk izleniminin bu kadar sert algılanması çok normal çünkü duruşun belli ki kendini korumaya yönelik bir enerji yayıyor 😄 Ama sohbet edince farklı biri çıkması insanların hoşuna gider, merak uyandırır. Senin o şakacı cevabın da zaten karakterini belli ediyor, sıcak bir tarafın var 😊 Görseldeki savaşçı havası da bu algıyı iyice güçlendiriyor gibi duruyor ⚔️
Cok Yanlis taniyolar ya djdjjdjd benim insanları analiz etmemi ona göre kime ne konusacagami Tartmamı ya ego diye vasiflandiriyorlar ya da içe kapanık (ikisi de değil dhjdjdj)