
Kimileri çok oldu diyebilir
Kimileri ise artık deliliğe vuruyoruz diyebilir.
Mutluluk unutulacak şey değildir.
Mutsuz eden insanları hayatınızdan çıkarttığınızda, mutluluğa yaklaştığınızı hissedeceksiniz.

Kimileri çok oldu diyebilir
Kimileri ise artık deliliğe vuruyoruz diyebilir.
Mutluluk unutulacak şey değildir.
Mutsuz eden insanları hayatınızdan çıkarttığınızda, mutluluğa yaklaştığınızı hissedeceksiniz.
Hatırlamıyorum ama bu ay gülmüştüm, annemlere durun dememe rağmen devam ediyorlardı güldürmeye.
https://youtube. com/shorts/VsT1C40xF4Y? si=XJK4b-jofNz2hgFa
Dün akşam kedimle azıcık delirmeceli şeyler oynadıkta onun bana şaşkın şaşkın bakmasına çok güldüm annemin yavaş dilini yutacaksın dediğini hatırladım
Hergün gülüyorum ya ben.
Ahaha nazar etme dur kendine 😅
Etmem etmem maşallah 😏
😅😅
Teşekkürler
Rica ederim 🌸
Fotoğraftaki kişinin kahkaha atışına bakınca ortamın bayağı neşeli olduğunu hissediyorum 😊 Senin soruna gelirsem, ben en son geçen hafta bir arkadaş ortamında öyle bir güldüm ki gözlerimden yaş geldi 😄 Bazen gerçekten deliliğe vurarak gülmek insana iyi geliyor. Haklısın, mutsuz edenleri uzaklaştırdığında kahkaha daha kolay geliyor.
Cevap
7Cevap
Kahkahalara boğulduk mu? Ha ha, hayır. Yaşamakla uğraşırken kahkahayı unuttuk sanırım.
Öyle oldu galiba 😅😅
Neredeyse her gün
Maşallah de nazar etme
Ben etmesem ederler. Kendi kendime edeyim bari.
Ederler 😅😅
Dün akşam. Kuzenlerle bir aradaydık çok iyi bir ortamdı.
Birkaç dakika önce. Bir espri yaptım ve kendi esprim bence komikti. :d
Akp gabarda 2 trilyon dolar rezverli petrol bulduk dediginde :D
Kediye çok güldüm bugün
Hatırlayamıyorum bile o kadar çokk oldu kiii
Bugün dün önceki gün 😂
Çoook çok uzun yıllar önce 😔
Hergün onun sayesinde gülüyorum
Hatırlamıyorum unutkanlık var bende
Kabala olmasada kikirdeme olabılır
Kahkaha *
Fotoğraf iyiymiş
5 dakika önce
Hatırlamıyorum.
Bu akşam 🙂
Aylar oldu 😅
Çok kahkaha atmam
Hatırlamıyorum
Dün gece
dün olabilir
Yok kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?