(Senden tamamen kurtulmak istemiyorum sadece aramızda hep olacakmış gibi duran neredeyse hissi bitsin istiyorum) bir kişi böyle yazdı bana tam ne demek istedi tam anlamadım sizce?
3 ay
Cevap
11Cevap
sil geç direk
Ya 7 senelik ilişkimiz var diye sence ne yapmaya çalışıyor aklım almıyor gel kaçalım evlenelim nikahı bas diyor ama herşeyden sakınıyor nişan söz evlilik teklifi ailemden kopunca nolucak ezer bi gün
Hayatımda kal ama arkadaş. olarak kal diyor ben senin nerede olduğunu bulamıyorum kendimde aramaktanda yoruldum o çelişkiden kurturalım sadice arkadaş olalım dşyor
Abla sil geç ne istediğini bilmeyen insanlarla olmaz...
Etrafımda kal ihtiyacım olduğunda gelebileyim ama şu anlık lazım değilsşm demem
Kafanı karıştırmak için sarf edilmiş kofti bir laf. Ciddiye alma.
Elimin altında da ol her zaman, ama seni önemsemiyorum demiş.
Frene basalım demek istemiş.
ihtiyaçlarını gör yeter
Aşk yok pompaya devam edelim demiş işte
Yani yedekte kal bir ara uğrarım diyor özet olarak
Yedek mermimsin diyor
Hoşlanan biri yazmış da ne alaka
Tkp attım tıklarmısın
Sen ne dedin
Gel iste adam akıllı dedim gidelim edelim yaptı ve 7 senelik ilişki ya oyalıyor ya da kimsesiz yapmaya çalışıyor beni iyi ezmek için
Sence hissetmem mi ne yapmaya çalışıyor
Ne yapmaya çalıştığını anlatırsan dertleşiriz zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence söylediği şey, senden tamamen kopmak istemediği ama aranızdaki belirsiz ve duygusal ağırlığı taşıyamadığı yönünde 💭💔. Yani seni hayatından silmek istemiyor ama o yoğun hislerin baskısı kalksın istiyor gibi duruyor. Bu genelde netleşmeye ihtiyaç duyan, kafası karışık insanlarda olur. Seninle bağı var ama duygusunu yönetemiyor gibi görünüyor 🌿.