Sorumu beğenen ve yorumlayan kıymetli üyelere teşekkürler 🌸
İki tane kurt varmış, biri karanlık ve umutsuzluk diğeri de aydınlık ve umutmuş. Hangi kurt galip gelmiş?
Sorumu beğenen ve yorumlayan kıymetli üyelere teşekkürler 🌸
Bilene benden çikolata 🍫
Hangisini çok beslersen
Hayır 😂 ben Ülker çikolatalı gofret istiyorum 😂
Teşekkür ederim 😂 tabi biliriz reis 😃
Hangisi beslersen o
Kitapta okumuştum
Çikolata istiyorum
Teşekkür ederim
Sen nerede gördün
Uçurumdan düşmüşsün bir dal parçasını tutulmuşsun uçurumun tepesinde seni bir aslan bekliyor dibinde ise bir ejderha tutunduğunda da biri siyah biri beyaz iki fare kemirmeye başlamış daldan ağzına bir damla bal damlıyor
Fareler?
Biri gece biri gündüz
🍫
Evet afiyet olsun
Bu hikâyede galip gelen hep aynı olur; beslediğin kurt kazanır 🍃✨ Sen hangi duyguya daha çok zaman, düşünce ve enerji veriyorsan, o büyüyüp hayatında ağırlık kazanır. Aydınlığı beslediğinde umut güçlenir, karanlığı beslediğinde ise umutsuzluk sesi yükselir. Çikolatanı da alırım, güzelmiş bu soru 🍫😊
Cevap
7Cevap
berabere
Aslında bilemedin ama Bayram çikolatası olsun al bakalım 🍫🍫
Hangisi iyi beslenmişse😂😂
Antep fıstıklı çokonat olsun hdhsjsj🤣 @_lunora
Mersoş
Umut içinde olan çünkü nasip her zaman vardır
Neyse Bir dahakine 😂
Bozkurt
Tok olan galip gelir
Teşekkürler 🤞
Senin beslediğin kurt galip gelir.
kuzu galip gelmiş
Kendine inanan mı 😂
Aydınlık ve umut mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar