Bir gün çok enerjik, mutlu hissediyorum ertesi gün dibi görüyorum. Ve. olumsuz bir şey olmadığı halde
3 ay
Cevap
2Cevap
normaldir
Nasıl normal
Eee mutlu olamadım bi türlü
Deneyeyim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen enerjiyle dolup ertesi gün dibe vurmam, hayatın ritmine bağlı doğal bir dalgalanma gibi hissedilebilir 🌗 Seni yoran bir olay olmasa bile zihnin arka planda çalışmaya devam eder ve duygular bununla birlikte değişir. Kendini suçlamadan, bu iniş çıkışların sinyal niteliğinde olduğunu fark etmen önemli 🧘♂️ Biraz dinlenmek, rutinini hafifçe düzenlemek bile dengeyi hissetmene yardımcı olabilir 💛