Bahar aylarında artan halsizlik ve çökkünlük bipolar mı yoksa mevsimsel depresyon mu?

Bahar aylarında özellikle Mart Nisan Mayıs gibi halsiz, depresif ve çökkün oluyorum. Oruçla beraber daha da çoğaldı. Sürekli yatıp uyumak istiyorum hiç halim vs olmuyor. Yazın ve özellikle sonbaharda daha iyiyim ama Aralık'ta havaların soğumasıyla bu döneme giriyorum ve Mart 'ta tavan yapıyor. Bipolar olabilir mi yoksa mevsimsel depresyon mu?

Not: genel olarak sosyal fobi depresyon anksiyete var zaten ama bu dönemlerde daha yoğun oluyor ve çökkünlük oluyor. Ne olabilir sizce?

Güncellemeler
3 ay
Güncel
Güncellemeler
3 ay
...
Bahar aylarında artan halsizlik ve çökkünlük bipolar mı yoksa mevsimsel depresyon mu?
Cevapla