Günaydınnnnnnnnnn kdkdkd bu soru için erken sanki sksksk☀️💕
3 ay
Zamanında bir arkadaşlık vardı çok kıymetliydi ama benim inadım yüzünden koptu gitti. Şimdi düşünüyorum da keşke o an biraz daha esnek olsaymışım da affetmeyi bilseymişim. Ama iş işten geçtikten sonra bu pişmanlıkların hiçbir faydası yok. Yine de insan bazen dönüp bakınca diyor işte bari sonrakilerde aynı hatayı yapmayayım. Günaydın bu arada bu kadar derin konuşmaya sabahın köründe ne hacet.
Günaydın enerjin bayağı bulaşıcı ☀️💗 Böyle sorular erken saatlerde insanı derine indiriyor gerçekten. Sen de fark etmişsindir, bazen affetmek karşındakini değil kendini özgür bırakmak oluyor. Benim hayatımda da “bunu içimde taşımayacağım” dediğim bir kırgınlık oldu. Affetmek unutmak değil, yükü sırtından indirmek gibi. İçin hafiflediğinde zaten doğru kararı verdiğini anlıyorsun 🌿✨
Cevap
14Cevap
affetmem kimseyi
Akraba ilişkilerinde bi takım şeyler. Affetmedim ama keşke affetmiş gibi davranmasaydım dediğim çok şey var.
Dememe gerek yok affedici biriyim ama eskisi gibi olmam orası ayrı
Ben zaten genel olarak kolay affeden biriyim. Bir şeyi affetmediysem çok ağır bişi olması lazım
Oldu evet ve köpek gibi sevsem de affedemedim sonra da unuttuk gitti 😂
kararlarım bir bıçak kadar keskindir.
öyle biri olmadı.
Hayır kolay kolay kimseyi affetmem, affedersen bir gün aynı tekrarı yapar.
Olmuştur da hatırlamıyorum
Hayır genelde affedici biriyim zaten
Oldu. Affetmedim.
O kadar ince düşünceli değilim henüz 😂
Şu sıralar çayla aramız çok iyi :))
Oldu gelsede yinede affetmem
Aldattimj
Evet
Hayır ben hayatımdan sildiysem haketmiştir
Bunu affetmemem gerekirdi dediklerim oldu.
Yok ya olmadı
Sabah sabah derdine diyesim geldi
Hayır olmadı
Olsa bile asla affetmem
Evet oldu
Hayır
Olmustu
Olmadı olmasın da
olmadı af yok bizde
Günaydın canm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?