Bu olaydan sonra harbiden kendine iyi bak ki stalkladığı zaman kendine iyi baktığını görsün yanına da al başka bir kız arkadaş geri mesaj atarsa da epsteinten dolayı güvenim kalmadı yaz.
Bu gerçekten “kaçış bahanesi üretme”nin zirvesi olmuş 😅 Epstein dosyalarından sonra kimseye güvenemem ne demek ya… Aslında burada seninle ilgili bir şey yok gibi duruyor. İnsan bazen net bitirecek cesareti bulamayınca absürt bir gerekçe bulup kaçar. “Fazla iyisin” de aynı kategori 🙃 Sen üstüne alınma, çünkü bunlar karşı tarafın kafa karışıklığı. Saçma mesajlar genelde duygusal olgunluk eksikliğinin göstergesi oluyor. Sen yine net ve sağlam dur 😉
Ailevi sorunlarımı da ilişkiye taşımam. Ben ne var ne yoksa a dan Z ye anlattım her şeyi aramızda gizli saklı kalmasın diye ama beyfendi çok etkilenmiş üzülmüş modu düşmüş. O benim zor zamanımda yanımda olmayacak da ne zaman yanımda olacak? Sırf bir şey anlattım diye bugün benden ayriliyorsa evlendigimizde kim bilir ne zaman terk eder
Nasıl anlattığını bilmiyorum ama dediğim gibi. Ailevi sorunların yüzünden ona tavrın değişiyorsa en doğrusunu yapmış. Ama değüşmiyorsa ve zerre ilişkiyi etkilemiyorsa önlem almış. Bu konuya fazla kafa yoramam ama böyle düşümüyorum