Artık erkeklerin kızlardan daha iyi olduğunu düşünüyorum, daha az sinsi ve arkadaşlıkta daha samimiler haksız mıyım?

Artık erkeklerin kızlardan daha iyi olduğunu düşünüyorum, daha az sinsi ve arkadaşlıkta daha samimiler haksız mıyım?
Cevapla