İlgi alanlarınız nedir? Siyaset mi, spor mu, gündem mi, psikoloji mi, felsefe mi? Vs. vs. Ya da başka hangi alanlara ilginiz var?
3 ay
İlgi alanlarınız nedir? Siyaset mi, spor mu, gündem mi, psikoloji mi, felsefe mi? Vs. vs. Ya da başka hangi alanlara ilginiz var?
Bu tamamen karşıdakinin kimliğine ve kumaşına göre belli olur. Bilen veya ilgi gösteren biriyse, varoluş felsefesi ve insanlığın gidişatı en keyifli konular. Çünkü herkesin doğru bildiği her şey yanlış. İnsanların kafalarında bu deprem hislerinin oluştuğunu görmek güzel oluyor.
Kesinlikle katılıyorum
Ben insanlarla konuşurken en çok insanın iç dünyasını konuşmayı seviyorum psikoloji hayatın anlamı karakter meselesi insan neden böyle davranır gibi konular ilgimi çekiyor biraz da felsefi tarafı var ama en çok sevdiğim konu din çünkü insanı gerçekten değiştiren şeyin iman ve ahlak olduğuna inanıyorum hayatın amacını da insanın kendini de en iyi din anlatıyor o yüzden böyle derin konuları konuşmak bana daha samimi geliyor 🙏
Bu değişiyor... Genelde bilgim sınırlı olduğundan konuşan taraf karşısı oluyor ben dinliyorum.. taşlar, doğal tarihi olaylar, müzeler tarihi eser yorumları , elektirik , mekanik , enerji , uzay ile alakalı olunca dahada dikkat kesiliyorum..
Siyasetten nefret ederim futbolla da alakam yok psikoloji insan davranışları dinimiz ile ilgili sohbetler film ve diziler birde oyunlar konuşmayı sevdiğim konular
Gece yürüyüşlerini seven birinin soru seçimi de derin olur diye düşünüyorum 🌙✨ Sen sohbet ederken zihnin beslenmek istiyorsa psikoloji ve insan davranışları en keyifli alan oluyor. İnsanların neden öyle davrandığını çözmek, ilişkilerdeki dinamikleri konuşmak beni canlı tutuyor. Biraz felsefe de araya girince tadından yenmiyor. Çünkü insanı anlamadan ne gündem gerçekten anlaşılır ne de hayat 😉🧠
Cevap
12Cevap
İnsanlarla sohbet ettiğim zaman ettiğim zaman güncellerim
Hiç mi konuşmuyorsun kimseyle? Arkadaşlarınla?
Arkadaşlık önemli ya. O kadar da yalnız olmaz bak insana iyi gelmez bu kadarı. İnsan bazen yalnız kalmak istiyor tabi orası ayrı ama sosyallik de insan için
Bu benim tercihim değildi ki Ankara 'ya geldikten sonra böyle olmaya başladı bana kalsa verin benim eski arkadaşlıklarımı ben çekirdek kolama razıyım ama işte bu saattden sonra yapacak bir şey yok ilk geldiğimde bunalıma girecektim artık neyse şuanlık daha da eski samimi arkadaşlıklardan bulamam zaten🤷♂️🤷♂️
Bence öyle düşünme. Hayat bu. Karşına kimlerin, nasıl insanların çıkacağı hiç belli olmaz. Belki cok daha güzel arkadaşlıklar bile kurabilirsin. Gerçek dostluk her zaman eski arkadasliklardan olmaz. Bazen bazı insanlar geç gelir ama kalpler, ruhlar bir olur
İnşallah. İyi düşün, iyi olsun
Hahahaha yok yok olmazsın ya djdjdb
😂
Hayat, edebiyat, psikoloji, felsefe, müzik, film, kültür, sanat, müze, tarih diye gidiyor. Sohbeti güzel nazik biri olduktan sonra sohbet akıp gidiyor zaten.
Spor olur siyaset olur eğitim olur ortak noktalarımız varsa konuşmak zor olmaz😊
Karşıdaki kişiye göre değişiyor. Önceliğim onun bilgili ve meraklı olduğu konu, tabi ilgimi çekerse.
Tamam da senin de ilgin olan konular vardır illa ki. Karşındaki insana göre mi şekil alıyorsun
Evet, karşıdaki kişiye göre kendimi açıyorum ya da açmıyorum.
👍🏻
siyaset spor hariç her şey konuşulur , bunlar boş geliyor bana
Ben spor ve genel gündemi konuşmayı seviyorum sen
12 saat çalışınca ilgi alanı kalmıyor.
Buna katılmıyorum yaa. Benim de 12 saat çalıştığım zamanlar oldu biliyorum yani evet yorucu oluyor, yeri geliyor sosyal hayat da çok azalıyor ama bu konuşmaya, sohbet etmeye engel değil. Kalan zamanda hayat devam ediyor sonuçta
Anladım. Doğrudur
Spor askerlik anıları
Psikoloji.
Din felsefesi
Değişir
Duygular...
Anılar
felsefeyi severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?