
Ben sanırım bir Ege kasabasında nalbur olmak isterdim. 😊😊😊 Akşam da tepeye çıkıp zeytinliğime gidip balık yaparken bir yandan da doğayı seyrederdim.

Ben sanırım bir Ege kasabasında nalbur olmak isterdim. 😊😊😊 Akşam da tepeye çıkıp zeytinliğime gidip balık yaparken bir yandan da doğayı seyrederdim.
Ben de böyle küçük bir sahil kasabasında veteriner olarak çalışmak isterdim. Ahşap tasarım mini bir ev bir yanı denize bakan. Bahçede kediler, tavuklar sayısız... Huzur verirdi.
isviçrede bir çifçticin kızı olarak doğmak isterdim ah ah nerde bende o şans allahın diyarbakırında kötü bir babanın kızı olarak dünyaya geldim s*keyim böyle hayatı ya
Yinede öyle deme
Deniz kenarı sakin bir yer olsun bağ bahçeyle uğraşayım, arada gezeyim, salıncağımda sallanayım denize karşı. Daha ne olsun 😍😍
Aydın söke veya Muğla milas ören bu dediği ikiside karşılıyor 😄
Keşke yemek yemek kadar kolay olsa
Dur öyle deme hepimizi duygusallaştırıcaksın 🥹 Bende taştan bir ev yapıp bir manzarası deniz bir manzarası orman olsun istiyorum o evin önündeki 250 metrekare bahçede güzel kış bahçesi kurup seyir terası gibi etrafı izlemek istiyorum. Hayal etmekte güzel
Benim kafadasın 😄
Ege kasabasında nalbur olmak istemen aslında huzura, yavaşlığa ve sade bir anlam arayışına işaret ediyor 🌿 Sen kalabalık ve yarıştan biraz yorulmuş gibisin. Ben bir günlüğüne taş evli, deniz kokan bir Akdeniz kasabasında sabahları erken uyanıp küçük bir kitap kafe işletmek isterdim ☕📚 İnsanları gözlemleyip akşamüstü sahilde yürürdüm. Senin hayalinde de dinginlik, toprağa basma ve kendinle temas var 💙
Cevap
8Cevap
Başkasının hayatını yaşamayı hiç istemem, ama senin fikirde güzelmiş. Ömür boyu orada yaşasak olmuyor mu? 😅
Ben 1 yıl deneyimledim ömrüme bi 5 yıl katmışımdır kesin :)
Muğla ve Aydın heleki ahh çok şanslılar
Muğla'da bir kasabada kafe işletmecisi olmak isterdim
bende bende bende çok güzel muğla heleki bahsettiğin yerin tam konumunu verebilirim Muğla Milas Ören kasabası hayatında mutlaka gitmen gereken bir yer gidersen beni hep anarsın :)
Muğla çok güzel bir şehir gerçekten tam yaşanacak yer
1 yıl bodrumda yaşadım hayatımdaki en güzel seneydi.
Ne güzel senin adına çok sevindim
Adresi kayıt ettiniz mi Biraz google haritalardan bakmanızı isterim
Baktım zaten merak etme 🤗
Çok güzel ya bayıldım gerçekten
Suyu çok temizdir herkes bilmez orayı 😉
Ne güzel ya tam yaşanacak yer
Evet ben haftasonu hep oraya giderdim filmlerdeki o kasaba işte
Ahahah bu afiş bilimkurgu filminden çıkmış gibi. Öldükten sonra ve buluta yüklendikten sonra başka bir hayat mümkün 😝😂
Ölüm deme dur daha yeni yeniden dirildik :)
Böyle bir seçeneğim olsa asla bir gün değil bir ömür isterim.
Senin fotoğraf çektirdiğin yerde güzel
Rica ederim trustik bir yer mi
Anladım bilgi için sağolun bakacağım
Güzel meslek ben de masabası iş kimsenin kimseye karışmadığı mesaim bitince eve gittigim rahat bir iş 😅 isterdim
Trabzon'a taşınmış olmak isterdim. 1+1 tek katlı müstakil bir ev. Mesleğim psikolog olsun. Bide sevip sevildigim bir eşim olsun. Yeter. Daha ne isteyim.
Maldivlerde sahilde kulaklik takıp müzik dinlemek varken bide 1 yıl tatil verilsin bana 🤣
Avrupa’da en gelişmiş refah yüksek bir ülke ve tercüman ya da doktor olmak isterdim shshsh
Helalinden olsun da fark etmez
Bambaşka bir şehir olabilirdi
Turizmci olup dünyayı gezmek
Çiftliğim olsun ördek besliyim isterdim
Bir günlük ise değmez
Kim istemez ki
Abi öyle bir secimim yok herseyi deneyim olmuyod hahaa xkdndn
Sende egeye gel balık yemeye boş ver 😄
Olur abi hahha senden miyiz
Yoksa konseptimiz kendin tut kendin pisir mi
Tabikide mercan yakalar akşamına mangalda gömeriz 😄
Anlastik abi ahahaha takım varda deneriz ben hic tutmadim daha balık
Balık tutmak bizim işimiz 😄 gel aktivite olur
Hahaha tamamdir abi yemeyi biliyorum ben ama bak gelirim ttugunun hepsini yerim iki uc kucuk tutarim onalrida sen ye cdkdnkdmd
Ahaha herkesin tuttuğu kendine 😄😄😄
Ben aç kalırım olmazzz dksndmdm
Sanatsal mesleklerden biri
Cumhurbaşkanı olurdum
😱😱😱
hiç kadın var mı yok diye biliyorum
Maalesef oda ülkenin ayıbı
Okyanusta teknemle
Johny sins olsam yeter yaa 1 güncük
yarı tanrı olmak isterim
Tır şoförü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?