Neden biseyler hep olur gibi oluyor ve hiç olmuyor ben istiyorum ama olmuyor her şey iyi giderken gelmiyor?

Hoşlandığım bı şahıs öldü ve gelmedi çalıştığım yere gelmişti ben yoktum sonra bir daha gelmedi
Güncellemeler
3 ay
Şahsiyet sabit gelen biriydi sonrasında bı etkileşim oldu ben yokken gelmişti sonrasında gelmedi ve o gün bugündür yok
Neden biseyler hep olur gibi oluyor ve hiç olmuyor ben istiyorum ama olmuyor her şey iyi giderken gelmiyor?
Cevapla