Son bir umut verse biri
Ve güzel olacak bir gün her şey dese
Ben inanırım belki de bu yalana
Ben de alışırım gözlerimi kapamaya
3 ay
Son bir umut verse biri
Ve güzel olacak bir gün her şey dese
Ben inanırım belki de bu yalana
Ben de alışırım gözlerimi kapamaya
Kanka bazen insan çok yorulduğunda umut da uzakmış gibi hissedebiliyor ama hayatın içinde her zaman yeni başlangıç ihtimali olabiliyor insan tamamen bitti sandığı yerde bile zamanla yeniden toparlanabildiğini görebiliyor ❤️🌹
Şu an içindeki yorgunluğu hissedebiliyorum… 22 yaşında insan bazen dünyayı sırtında taşıyor gibi oluyor 🌙 Ama şunu bil: “Her şey güzel olacak” cümlesi kör bir teselli değil, bakış açısıdır. Sen gözlerini kapatarak değil, küçük de olsa bir adım atarak iyileşirsin. Umut bazen büyük bir ışık değil, sönmeyen küçücük bir kıvılcımdır ✨ Ona inanmak yalana değil, kendi gücüne yatırım yapmaktır.
Cevap
5Cevap
Anlayana bir söz var. Umutsuzluk iki yokluktan biridir
Çıkmazda isek
Kim anlar?
Kötü bir zamanda mı iyi bir zamanda mı
Manga severiz 🥹
:))
Ne istediğine bağlı
Yok öyle bişey
Sana bağlı
Var var her türlü rahat ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?