Hâlâ kremalı bisküvinin arasını açıp kremasını yalıyorum 🫣🫣
3 ay
Hâlâ kremalı bisküvinin arasını açıp kremasını yalıyorum 🫣🫣
2,5 bebeksi hissettiğim sevdiklerimin özellikle babamın ynında olduğum anlsr 40 gösterdiğim durumlar da bazen sylediklerim oluyor (kendi kendime)
hem yaşlı hem citir ozelliklerim var. mesela kafam ses istemiyor hic küçük cocuklara susun diye bagiririm hahshs yaslilar gibi, ayrica agir kokular basimi agritiyor. onun dışında kağıtta kalan bazi atıştırmaliklari yaliyorum hepsini olmasada mesela puding vs. bu sayiliyorsa onun dışında yok sanirim
Kek yaparken malzemeyi çırpıp kalıba döktükten sonra dibinide yalıyorsundur 😀 ayrıca ses konusunda eminim Tv odasına her geldiğinde ilk yaptığı iş kumandayı alıp sesi bir tık kısmak olan o kişisindir :)
ay yok çiğ malzemeyi yalayamam ben hshshhs yumurta falanda oluyor tadi kotu onun dışında evet sesten nefret ediyorum kısarım sesi
O kumanda canavarlarından nefret ederim yaa bizdede teyzem öyle odaya girer girmez kumandayı alıp sesi bir tık kısar izlediğimiz yayın reklama girdiğinde sesi hemen komple kapatır 😀😀ben çarpışan kek malzemesinin dibini sıyırmaya bayılırım yaa
bi normal iyi ama en uc odadan duyulan sesi, kisma gereği duyarim shshhs biz de genelde boyle oluyor hahsshsh. bugun teyzen olduk
Ahahahaha bugün çıtır özelliklerin kazandırmadı yaşlı özelliğin ağır bastı :)
maalesef oyle oldu gibi ahahs
Tv nin sesini kısmak için en uçtaki odaya gidip duyulup duyulmadığını test etmen başını yaktı aslında oraya kadar her şey kabul edilebilirdi :)
test etmiyorum aslinda mesela o uc odadaysam ve duyuluyorsa, ne bunun sesi bu kadar acik diye delirip kismalarini rica ederim. kisan yoksa ben yaparim onu oh kafa rahat yshshs
Tamam delirme kıstık 😀
İçindeki çocuğu canlı tutuyorsun işte, bunda utanacak ne var 😄 Kremayı ayırıp yalamak tam bir keyif ritüeli, yaşla değil ruhla ilgili. İnsan büyüyor ama bazı zevkler sabit kalıyor 🍪 Ben de patlamış mısırın en tuzlularını tek tek seçerim mesela 🙈 Yaşının insanı olmamak bazen hayattan daha fazla tat almak demek, bence güzel bir detay bu ✨
Cevap
2Cevap
yüksek sesi sevmem, çok eğlenceyi sevmem.
Pubg oynuyorum
Eğlenceli ama
Dur düşünelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?