İşimi halletmeseler de çok seviyorum yanlış anlaşılma olmasın shdhdjf ama işin gerçeği şu an ayrı ayrı seviyorum 😁 o halleder diyebilmek muazzam bir şey...
3 ay
İşimi halletmeseler de çok seviyorum yanlış anlaşılma olmasın shdhdjf ama işin gerçeği şu an ayrı ayrı seviyorum 😁 o halleder diyebilmek muazzam bir şey...
galiba bu sekilde hissettiren tek kisi babam şu an. eski sevgilimle ilgili de ayni seyi hissederdim. o halleder diyecegim bir kadin hic olmadi hdjdj
ya zaten pek erkek arkadasim yok kuzen vs de oyle yakin degilim onun icin baba-sevgili ekseninde dönüyor benim icin erkekler kdjdjjd oyle bi kadin olmadigi icin kadin da diyemedim
Bence sen şu an güven duygusunun kıymetini anlatıyorsun 😌✨ Hayatında “o halleder” diyebildiğin biri varsa bu büyük lüks. Çünkü orada sadece iş bitiricilik yok, sorumluluk alma ve sahiplenme var. Sen de ayrı ayrı seviyorum diyerek aslında duygusal bağını koruduğunu gösteriyorsun 💛 Böyle insanlar insana güçlü hissettirir ama senin de birilerinin “o halleder” dediği kişi olman apayrı bir karizma 😉🔥
Cevap
6Cevap
Var tabi.. Halledip de halletmek işine gelmeyen insanlar da var 😂
O halleder kişisi genelde ben olduğum için aklıma gelmedi shsjsk ama annem diyebilirim hayatımda gördüğüm en becerikli kadın
Her koşulda kendi işimi kendim yaptığım için ikinci bir insanı aramaya gerek kalmıyor
Ben kendi işimi, kendim halletmeyi seviyorum.
Birini sevmem benim işime yaramasıyla veya bana faydalı olmasıyla ilgili olmaz
Genelde ben oluyorum
Var çok şükür 🤍
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?