İyiliği suistimal edenlerin nankörlükle imtihanı bitmez mi?

İyiliği suistimal edenlerin nankörlükle imtihanı ne zaman biter?😏

Bugün yine birinin nankörlüğüne şahit oldum ve gerçekten hayret ettim. Elinden tuttuğun insanın, işi bitince seni hiç tanımamış gibi davranması hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce nankörlük bir karakter meselesi mi, yoksa biz mi insanlara fazla anlam yüklüyoruz?

⚡
İyiliği suistimal edenlerin nankörlükle imtihanı bitmez mi?
Cevapla