Arada sırada dejavu yaşıyorum, acaba öldükten sonra yeniden başka bi insan olarak mı doğuyoruz?
3 ay
Dejavu aslında daha önceden gördüğün veya yaşadığın olayı tekrar olması ve sanki ben bunu daha önce yaşadım hissiyatıdır. Bu tip durumlar ise genellikle kişilerin rüyalarında görmüş olduğu şeyler ile ilgilidir. Öldükten sonra yeniden dirilme var ancak farklı bendende değil her insan olduğu benden de dirilecektir
Bunu yaşaman çok insani bir şey 🌿 Dejavu genelde beyninin anlık bir karışıklığıyla ilgili. Yaşadığın an, hafızandaki benzer bir anıyla çakışıyor ve sana “bunu daha önce yaşadım” hissi veriyor 🧠✨ Bu durum yeniden doğuş kanıtı olarak kabul edilmiyor. Ama böyle hisler insanın hayatı ve varoluşu sorgulamasına sebep olabiliyor. Merak etmen, bilinçli ve derin düşünebildiğini gösteriyor 🌙
Cevap
3Cevap
Git Google’a oku.
Ne hazırcı insanlarsınız. Sırf laf olsun diye soru yazıyorsunuz. Az geliştirin kendinizi. Çocukça hareketler bunlar.
Al bu da cevabı
yeni bir durumu daha önce yaşamış gibi hissetme yanılsamasıdır ve genellikle beynin bilgi işleme hatalarından kaynaklanır; bilgilerin farklı yollarla ve milisaniyelik gecikmelerle işlenmesi, hafıza ile yeni deneyimlerin karışması veya tanıdık bir anıyla benzerlik kurulması gibi nedenlerle oluşur. Beynin temporal lobu gibi hafıza merkezlerindeki geçici bağlantı sorunları, yorgunluk, stres ve seyahat gibi faktörler bu hissi tetikleyebilir.
benim bildiğim dejavu nargile tütünü
Yok o değil, dejavunun olayı şu, mesela sokakta yürürken birisi senden çakmak istedi ve bi anda ben bu anı yaşadım sanki diyorsun, ve şok geçiriyorsun.
boş ver bunları nargileyi devam
Yok öyle bir şey
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?