Çocukken çok saftım bir teyze görüştüğün birisi var mı deyince çok kişi var demiştim🤣🤣?

Arkadaşlarımı soruyor anlamıştım o zaman 14 yaşındaydım. Komik olay değil mi
Çocukken çok saftım bir teyze görüştüğün birisi var mı deyince çok kişi var demiştim🤣🤣?
Cevapla