Kim bana gelirse ondan kaçıyorum uzun zamandır yalnız olmaya alışmıştım artık bağımlılık mı yaptı diye kendi kendime soruyorum
3 ay
Kim bana gelirse ondan kaçıyorum uzun zamandır yalnız olmaya alışmıştım artık bağımlılık mı yaptı diye kendi kendime soruyorum
Bağımlılık değil, kendini güvende hissettiğin için sadece. İnsanların seni yaralanmasından korkuyorsun hepsi bu. Güveneceğin o kişi ile tanıştığında bu durum önemsiz olacak.
Uzun süre yalnız kalınca zihnin “burası güvenli” diye kodluyor, o yüzden biri yaklaşınca kaçma isteğin artabiliyor 🤍 Bu bağımlılık gibi hissedilebilir ama aslında çoğu zaman kendini koruma refleksi. İnsanlara soğuman, hayal kırıklığı ya da yorulmuşluk sonrası gelişmiş olabilir. Kendine şunu sor: Gerçekten yalnızlığı mı istiyorsun, yoksa olası incinmeden mi kaçıyorsun? Cevap orada gizli 🌿
Cevap
5Cevap
Haketmediginiz bir muamele görürseniz evet soğurum ve eskisi gibi olamam
tek olmak guzel ıstedıgını ıstedıgın zaman yanına almak guzel
Hep yalnızlık alışkanlık yapar tabi.
Ben öyle oldum
Mutlu musun
Eh işte
Normal
Yapıyor ya evet
Yapar. Biyoloji zorlamasa yürümem hiçbir kıza
Yapar ben mutluyum şahsen
Evet yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?