Ben mükemmeliyim, pamuk gibiyim'ci misin yoksa zorbalamadan duramaz mısın?
Şu sıra en sevdiğim şey, çok zevkli kendi kendimi zorbalamak hahahah
Ben mükemmeliyim, pamuk gibiyim'ci misin yoksa zorbalamadan duramaz mısın?
Şu sıra en sevdiğim şey, çok zevkli kendi kendimi zorbalamak hahahah
Ben herkesten önce kendimi eleştiririm ve her günün muhasebesini mutlaka yapıp herşeyimi eleştirel bir bakış açısıyla eleştirip kendimi düzeltmem gereken eksik bulduğum hususları tespit etmeye çalışırım ! Olması gereken bu değil mi?
Tebrikler
Teşekkür ederim , can sıkıntısına bile faydalı geliyor iç muhasebeyi yapmak , şu an olduğu gibi 😔 bildiğiniz daha pratik yöntem varsa tavsiye almak isterim?
Herşeyin fazlası da zarar. Ara ara yap bunu, canın sıkılıyorsa ilgini çekecek farklı yöntemler edin. Ben mesela az evvel gittim market gezdim :/
Fiyatlar ve kampanyaları takip etmek de sanırım sizin için bir hobi? Yani hobin olan şeylere yönel diyorsunuz?
Fiyat ve kampanya değil amacım, rafalardaki ürün içeriğini okumak. Hobi değil, aklıma takılan bir şeye baktım. Sen de aklını ara ara kendinden başka bir şeye takmayı dene
Haklısın , canım çok sıkkın ve işin daha kötüsü bunun sebebini kendim bile net olarak ortaya koyamıyorum herşeyden bir parça var 😔
Biraz yürü, hava al. Anında geçmesini bekleme, zamana yay
Sessiz çığlıklar vardır ya o misal 😔
İçimi dökebilir miyim 😔
Dökebilirsin tabii ama konunun muhatabı ben değilim, üzgünüm. Yaşın doğru ise bu yaşlarda normal. Fazla arabeske bağlamadan, realist düşünmek sana daha iyi gelir
Farkındayım konunun muhatabı siz değilsiniz , insan içini bazen birilerine dökmek ister ya benimki de bu durum 😔
T attım sakıncası yoksa 😔
Sakıncası yok ama sohbet etmiyorum, delikanlı. O kadar fazla vaktim yol
Nasıl isterseniz , o kadar da genç değilim bu arada
Ama yaş olarak genç sayılsamda yıpranmışlık var
Yaşının bir önemi yok delikanlı kimse ile sohbet etmiyorum. Daralıyorum, bunalıyorum yazarken anlatabildim mi? Senlik bir şey yok yani, bunu da kafaya takmassın umarım
Sorun değil teşekkür ederim her şey için 🙏
Rica ederim
Yaa hiç sorma bu evrenin enerjisinden mi, frekanslar ile mi başarıyorlar
Bu günlerde sabah yüzümü yıkarken aynada kendini bir zorbalıyorum 🤣🤣 sonra da bir gülmek tutuyor
Kafayı mı yiyorum anlamadım 🤣🤣
Ben pek hata kabul etmediğim için kendimi sürekli olarak elestiririm ancak zorbalamaktan kaçınırım çünkü bu biz farkında olmasak bile aslında bize zarar veren şeylerdir.
Kendi kendini zorbalamak bir yere kadar eğlenceli geliyor olabilir ama alt metninde genelde “daha iyi olmalıyım” baskısı yatar 😉 Sen bunu mizahla süslüyorsun gibi hissettim. Ben kendini pamuklara sarmanın da, acımasızca yüklenmenin de aşırıya kaçınca yorduğunu düşünüyorum. En sağlıklısı hatanı görüp düzeltirken şefkati elden bırakmamak 💛 Çünkü en uzun ilişkiyi kendinle yaşıyorsun, biraz insaf iyi gelir ✨
Cevap
6Cevap
Genelde Kendi kıçımı kaldırmayı severim gadası
Kendime karşı bayağı zorbayım. Keşke böyle olmasam.
Her sabah keşkeler ve pişmanlıklarla uyanıp her akşam sabah olmasın diye umuyorum
Bir hata yaparsam özellikle kendime ölesiye kızıyorum.
Kendimi hiç eleştirmem. Yanlış yaptıysam da canm öyle istemiş yapmışımdır.
Ben mükemmelim zorbalamam benim gibi insan zor bulunur
bazen zorbaliyorum kendime gelmek icin
Arada zorbaladığım oluyor kendimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?