Beni hak etmeyen veya layık olmayan insanların yanında durmak ve yer almak istemiyorum bunun sebebi nedir?
3 ay
Çok fazla değer verirsen sonuç yanlış çıkar... böyle yapan tanıdığım kadınlar var. İnanılmaz mutsuzlar ve erkekler amsalakta olsa bunu görüp uzaklaşıyorlar bu tiplerden. 2 posta attıktan sonra 👼
Demi ya bide kendını bişey sana canım komple gidip onların popon milletin popon ve egosunu kaldıramam ben kendımı sevıyorum ve değer veriyorum sadece ben kimse benım umrumda değil tek olan benım aslında mutlu olmak istiyorum öyle insanlardan da uzak durmak istiyorum
Yok ya ben napıyım kadını banane ya
nalet olsun. geologicengineer sen misin la?
Kendini düşürmek istemiyorsun. Artık bakış açını oluşturmuşsun ama bu ihtimalde kendini çok üstün görme durumu olabilir buna dikkat et derim. Beşer varlıklarız şaşmamız olası
Demi ya bide kendını bişey sana canım komple gidip onların popon milletin popon ve egosunu kaldıramam ben kendımı sevıyorum ve değer veriyorum sadece ben kimse benım umrumda değil tek olan benım aslında mutlu olmak istiyorum öyle insanlardan da uzak durmak istiyorum
Demek istiyorum kı kımse benı hak etmıyor düzgün insanlar çıkartsın istemiyorum öyle insanlar karşısında
Buna daha doğru açıda dünyaya yalnız geldim, yalnız bu dünyadan gideceğim diyebilirsin. Argo söylesen insanlar zaten buna meyilli o yüzden anlamak yerine sana düşman kesilirler. Ve bir yerde bencilliğe doğru gider olursan seni bu ihtimalden de kurtarır. İyi, güzel, mutlu olma amacında yalnız yürüyebilirsin en doğal hakkın
Herkes kendine baktığı için bu ihtimali düşündüklerini sanmıyorum. İnsan biraz bencil varlık
Zaten öyle kendımı düşünüyorum ya değer veriyorum sınava gireceğim en önemlisi o benim için kımse benım umrumda değil ya gerçekten de değil değmez abı saçma sapan insanlara ya
Yok ya kendıne değer vermek kendını sevmekten bahsediyorum ben bencillik ne alaka ya
Bak o olay çok doğru vakit kaybı insanlarla vakit kaybeder olmak hayatından ödün vermektir.
Sadece ben demek anlamadan seni bencilliğe iter bu hepimizde yaşanabilecek bir durum o yüzden o hali sürekli dillendirmektense motivasyon olarak çalışma azmine katmalısın.
Ben zaten öyle yapıyorum ders çalışıyorum böylesi daha iyi rahat huzurlu kafa kımseyle uğraşmamak anlatabildim
Umarım
Mutlu olmak istiyorum inşAllah çok mutluluk ilerde emeğin karşılığını da alırım bir gün elbette
Evet doğru yoldasın tebrik ederim.
Allah'ın izniyle olursun. Unutmamak lazım bize çabalarımızın karşılığını veren O'dur. İnşAllah olursun, o inancı veriyorsun :)
Teşekkür ederim zaten çok çok çalışıyorum temiz birisiyim oruçunu da tutuyorum
Allah daim etsin. Başarılarına başarı katman nasip olsun. Şunları duyunca insanın umudu yeşeriyor. Malum zaman fazla kötü
Bu cümlede biraz hayal kırıklığı ve öfke kokusu var gibi hissediyorum 🌿 Sen aslında değer görmek, saygı duyulmak istiyorsun. İnsan, kendini küçümseyen ya da emeğini fark etmeyen ortamda durmak istemez. Bu bir öz saygı refleksi olabilir 💫 Ama şunu da düşün: “Layık değil” derken beklentin neydi ve karşı taraf bunu gerçekten karşılayabilecek biri miydi? Bazen seçicilik güçtür, bazen de kırgınlığın zırhı olur 🧠✨
Cevap
4Cevap
Olması gerekenden bu değil mi sizce
En doğru karar
Tanışabiliriz
Doğrusunu yapıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?