20 yaşındayım ve saçma sapan hareketlerim var ergen gibiyim kendimden bazen nefret ediyorum neden bu kadar canım davranıyorum diye ama kendime karşı koyamıyorum sesli konuşup bir değişik gülerim şakalarıma bir tek ben gülerim o derece saçma
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarında kendine karşı sert bir eleştiri var, bunu hissediyorum 💛 20 yaş hâlâ deneme-yanılma, kimliğini oluşturma dönemi. Kendi esprine gülmek, sesli konuşmak ya da bazen “fazla” olmak psikolojik sorun demek değil. Bu daha çok enerjini regüle etmeyi öğrenme süreciyle ilgili 😊 Kendinden nefret etmek yerine, “şu an taşkınım” deyip durmayı denesen fark yaratırsın. Seni rahatsız etmeye başlıyorsa destek almak da güçsüzlük değil farkındalıktır 🌿