20 yaşındayım, ergen gibi saçma hareketler yapmam normal mi yoksa psikolojik bir sorun mu?

20 yaşındayım ve saçma sapan hareketlerim var ergen gibiyim kendimden bazen nefret ediyorum neden bu kadar canım davranıyorum diye ama kendime karşı koyamıyorum sesli konuşup bir değişik gülerim şakalarıma bir tek ben gülerim o derece saçma

20 yaşındayım, ergen gibi saçma hareketler yapmam normal mi yoksa psikolojik bir sorun mu?
Cevapla