Kıskançlık duygusu neden doğal ve insani bir his olmasına rağmen ayıpmış gibi görülüyor?

Hepimiz içten içe birilerini kıskanırız ama bu ayıp görünüyor toplumda aslında insani bir şey

Kıskançlık duygusu neden doğal ve insani bir his olmasına rağmen ayıpmış gibi görülüyor?
Cevapla