Ben @egoadamm ile beraber sahaya iniyorum 😎
Bazı yaşanmışlıklar vardır haddinden fazla acı yaşatır,
Ya yaşa ya da adaleti sağla...
Bazı yaşanmışlıklar vardır haddinden fazla acı yaşatır,
Ya yaşa ya da adaleti sağla...


İntikam benim üstüme zimmetli bir kavram değil. Ancak gelirse kalbine bir ferahlık iner. Eğer intikam alınacak durumlar varsa ben aylar geçse de unutmam. Kuşkusuz o intikamdan zalimin kaçışı yoktur, hiç beklemediği yerden yakalanır
Yaşadığın kırgınlık çok taze gibi hissediliyor, içinde biriken öfke “adalet” kılıfına bürünmüş olabilir 💔 Ama intikam ortaklığı kısa süreli güç hissi verir, sonrasında seni daha da yorar. Gerçek güç, kimseyle sahaya inmeden kendi hayatında yükselmektir ⚖️✨ En iyi cevap, senin daha mutlu, daha güçlü ve umursamaz oluşundur. İnan bana, en acımasız “intikam” sessiz başarıdır 😌🔥
Cevap
15Cevap
Kendi başıma alırım, alacağım da zaten.
Buluruz 3-5 kişi onlarla beraber gideriz zokak kavgasına :D
Kavga demedik 🤣
Kavga ile intikam alıyorum ben. Fiziksel. Et ete değecek :D
Noktası yok mu bu işin 😂
Noktası ne oluyor :D
Bitirmek 😎
Yok :D
Var yok edecen 🤌
Katil olurum o zaman :D
Beni öldürme yeter 🥹kimi vurursan vur 🤣 hapis yok 😂
Hahaha bana bakarsın artık :D
Bakarız kral ayıp ettin 🤣
İntikam bana göre değil, kimseyle uğraşamam ☺️
İntikam almakla uğraşmam herkes kendi yolunda takılsın bana da bulaşmasınlar
İntikam alacaksan, yalnız çalışacaksin. Yanındaki babanın oğlu bile olsa sırtından vurabilir.
@CptMac @hayatindisinda @ahmetbjgjfd @Barış_LonelyForever
Eyvallah :D
@Barış_LonelyForever Ricalar kral
İntikam soğuk yenince lezzzetli aştır. Soğutup yemek lazım. Ve tayin olunan vakit de intikam vakti ansızın gelecektir.
Kimseden intikam almaya uğraşmam direk siler atarım hayatımdan
Tek başıma hallederim
Seni seçtim pikachu 👍@intikamvakti
Tamamdır 😎
Daimi hedefimiz harici kişilerden itina ve imtina ile intikam almak ne olursa olsun arkamda duracağina söz veriyormusun şovalye
Düşmana güven dosta korku bedenimi😎😂🤣🤣
Verenim
Bu olmadı işte 😂🤔🤭🤪
Unutma dürüstlük herşeydir 🤣
Tamam dürüst ama güvenilmez olmak politikamız 🤣😋
Tabi 😎
İşte aradığım şovalye 😎
Adalet mülkün temelidir.
Tüfeği al gel 😂
Getir 😎
Mayınlar da benden dikkat edin basmayin
Çay da cart😂
Var 🙄
Sana ekmek yok 😂
Karakola nerden Gidiliyordu 😂
Varış noktası ( mezar ) 😂😂😂
🤣🤣🤣
İntikam benlik değil
Çeyrek mafya kimi vuracaksınız
Allah sizi ne yapmasın benim suçum ne ben ekmek yapiyorum 😂
kimseyi tanımam yine bı ben sjsjsj
İntikam işleri benlik değil ben elendim
Ben tek herkese yeterim
Ben tek yeterim beterim rjrj
Tek başıma alırım. Kimseye ihtiyacım yok
Ben yanlız kovboyum tek başıma alırım
Kimseyle almam ben intikamcı değilim
Kimseyle
Tekk
eşref tek
İntikam almam.
Dur intikam falan gece gece
Kalsın istemeZ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?