Duygularımı yoğun yaşarım ama rasyonel davranırım, bilen bilir beni.
3 ay
Duygularımı yoğun yaşarım ama rasyonel davranırım, bilen bilir beni.
Yerine göre davranmak en iyisidir bence ama uzun süredir derin bağ olan birine karşı duyguları göstermek sorun olmamalı ve erkeklikle ilişkilendirilmemeli (bunu yapanlar çok o yüzden söylemek istedim). Ben en çok duygularını gösterebilen insanları olgun görürüm mesela.
Erkege gore degisir kral sen en iyisisin 🙏🏿
Her ikisinden de olmalı bence. Erkekler de insan ve duygularını belli etmesi doğal bir şeydir. Duygusunu belli etmeyen bir erkek erkek değil robottur bana göre
Rasyonel olman seni itici yapmaz, tam tersine güven verir 🌿 Ama sadece rasyonel olup duygunu hiç göstermiyorsan, o zaman mesafe yaratabilirsin. İnsanlar yanında hem aklına hem kalbine temas edebilmeli 💫 Yoğun duyguları yaşayıp buna rağmen dengeli davranman olgunluk göstergesi. Çekici olan şey tek başına mantık değil; gerektiğinde hissedebilen ama kendini kaybetmeyen erkek enerjisi 🔥
Cevap
3Cevap
yerine göre duygusalım
Erkekler su misali her kalıba girmeli kadınları başka türlü mutlu edemezsin gadası
Erkek rasyonel olmalı duygusal asla olmamalı ama merhamet duygusu olmalı yani insanlığını kaybetmemeli
Rasyonel olması çekici lakin duyusal tarafınız da öyle
İkisini de idare etsin robot değildir herhalde
Duygusal erkek olmaz. Bence :))
Farketmez en ufak hatanda herkes silcek zaten
yerine göre ikiside tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?