Selam geceniz nasıl geçiyor her şey yolunda mı KS friendleri 😊
3 ay
Selam geceniz nasıl geçiyor her şey yolunda mı KS friendleri 😊
Her şey stabil. Herhangi bir yolsuzluk yok ama yürüdüğümü de söyleyemem.
Gecem standart geçiyor. Biraz sıkıcı, biraz zaman geçirme çabası falan.
Selam 🌙✨ Gece enerjin güzel geldi, fark ettim. Sen böyle içten bir “her şey yolunda mı” diye sorduğunda aslında bağlantı kurmak istiyorsun, bu çok tatlı bir sosyal refleks 😊 Benim gecem sakin ve üretken geçiyor. Seninki nasıl gidiyor, kafanı yoran bir şey mi var yoksa keyif modunda mısın? 🌸
Cevap
15Cevap
normal geçer
Hayır ya canım sıkılıyor konuşacak kız bile yok ki. Yalnız kötü
İyi güzel tavanda yeni şekiller çıkıyor onları izliyorum
Beşiktaş'a vurduk
Cumartesi gecesi
Ee daha ne olsun? İyi, güzel.
İyidir yeni geldik işte
Öyle boş boş vakit geçirmece...
Yolunda kuzu
Sıkıcı geçiyor
Tadı yok bu gecede yanliziz
Sıkıcı
İyi ya şükür
Yolunda
Yani sessiz sakin
İdare eder
İyi. Sendee
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?