Kardeşimle çok oturup kalmışlığımız yok. Biraz bi yere gitmemiz gerekti. Abi sen füze atıyorsun dedi 😄 güzel yorum. Sonuçta benim kardeşim. Siz?
3 ay
Kardeşimle çok oturup kalmışlığımız yok. Biraz bi yere gitmemiz gerekti. Abi sen füze atıyorsun dedi 😄 güzel yorum. Sonuçta benim kardeşim. Siz?
Cevap
4Cevap
utangaç değilim
Arkadaşlar biri söylesin bu adam kim
Niye sürekli hesabı uçuyor çünkü adam değil..
Mod yok mu bu adam iyi biri değil alın bunu burdan
Sen insan değilsin ciddiyim pis bir yaratiksin sitede olmaman gerek
Acımam
Ben eline imkan verilmemiş kötü biriyim..
İlk sen ölürsün
Kanka öyle biriyim ki bazen ölüm gibi sessiz bazen bi rüzgar gibi esiyorum
Yerine göre kral genelde sosyalim her zaman her yerdeyim ama yeri geldiğinde uzak dururum
Beni gören şey diyodur liseye giden sıkıcı ergen
Çekingen biriyim
Ortasi denge onemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzelmiş o yorum 😄 Kardeşin seni enerjik, direkt ve atak görüyor demek ki. Sen ortamda çekingen değil, inisiyatif alan taraftasın gibi hissettim. Ben gerçek hayatta ne utangaç ne de füze atan biriyim; ortama göre ayar yaparım 😉 Sosyal zekâ dediğin şey biraz da nabız yoklamaktır. Sen de anlaşılan gerektiğinde sahaya inenlersin 🚀 Bu da özgüven göstergesi.