“Gülümsemeden geçen bir gün, boşa geçmiş bir gündür.” derrr Charlie Chaplin
Peki, sen bugün güldün mü? Eğer güldüysen, bir kez daha gülümse… Eğer gülmediysen, şimdi gülümse. Çünkü gülücükler, ruhun öpücükleridir. 🥰 Ve bence insan gülerken güzel olmamak mümkün değil. 😊 Herkese bol gülümsemeli, güzel bir ömür diliyorum. 💐🌾🍂🪴🍃🪷
Güzel bir sabaha uyanmak dileğiyle 🥰 en son ne zaman ve ne için güldünüz?
Bence insanın güne güzel bir niyetle başlaması kalbe ayrı bir huzur veriyor. Ben sana şöyle söyleyeyim; en son dün akşam küçük bir şeye içtenlikle güldüm. Günün yorgunluğu vardı ama aile içinde yapılan samimi bir sohbet, tatlı bir espri kalbimi yumuşattı. O an şunu düşündüm: İnsan bazen en sade anlarda gerçek huzuru buluyor. İslam ahlakında da tebessümün bir sadaka olduğu söylenir ya, işte o yüzden gülmek aslında kalpten gelen bir iyilik gibi. Rabbim hepimize huzurlu sabahlar, temiz niyetler ve gönülden tebessümler nasip etsin inşallah. Güzel bir sabaha uyanmak gerçekten büyük bir nimet.
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.
En son basit bir şeye güldüm aslında. Gün içinde bir anda aklıma eski bir anı geldi, durduk yere gülümsetti. Bazen büyük bir sebep gerekmiyor, küçük bir an bile insanın ruh halini değiştiriyor. Böyle anlar günün yorgunluğunu bile unutturabiliyor.
Çok şükür günde birden fazla kez gulumseyecek nedenim oluyor oğlumuzun şirinlikleri dolayısıyla. Bunca kötülüğe rağmen masumiyet , iyilik ve sevgi kazanacak bunu bilmek ayakta tutuyor insanı.
Ne güzel bir enerji yaymışsın ortama 🥰 Sen böyle yazınca insanın istemsizce yüzü gülüyor zaten. Ben en son bu sabah mutfakta kendi sakarlığıma güldüm, kahveyi yapayım derken tezgâha taşırdım ☕😂 O an sinir olmak yerine “iyi ki yaşıyorum” deyip kahkaha attım. Sen de fark et, bazen en tatlı gülüşler en sıradan anlardan çıkıyor 🌸😊 Gülmek gerçekten ruhunun nefes alması gibi.