Kesinlikle erkeklere trip atmadan bir şey anlamıyorlar sen bana yazdığında ben de sana görüldü atayım da gör abiiiii 😒 anlatma hevesim kaçtı oy anam shshshsjdj
3 ay
Kesinlikle erkeklere trip atmadan bir şey anlamıyorlar sen bana yazdığında ben de sana görüldü atayım da gör abiiiii 😒 anlatma hevesim kaçtı oy anam shshshsjdj
Yok. Mesaj beklemek gibi bir alışkanlığım kalmadı artık. İnsan bir süre sonra beklentiyi azaltmayı öğreniyor. Yazmak isteyen zaten yazıyor, hatırlamak isteyen de bir şekilde hatırlıyor. O yüzden beklemek yerine kendi huzuruma bakmayı tercih ediyorum. En rahat olanı da bu.
Şu an mesaj beklediğin kişi belli aslında, kırgınlığın satır aralarından taşıyor 😏💬 Sen ilgi görmek istiyorsun ama gururun “peki madem yazmıyorsun, ben de yazmam” diyor. Trip atınca anlaşılacağını düşünüyorsun çünkü direkt söyleyince değerinin azalacağını sanıyorsun. Halbuki erkekler çoğu zaman ince sinyali okumuyor 🙃 Sen net olmayı denesen, hem enerjin düşmez hem de kontrol sende kalır 😉✨
Cevap
23Cevap
Trip atmayın olduğu gibi söyleyin , neye trip attığınız bilmiyoruz 🤦🏻
Mesaj beklediğim biri yok.
Beklediğim özel birisi yok burada
Hayır mesaj beklediğim kimse yok efemm
var ve dun geceden beri konusmadik ne diyim bilmiyorum kendime jdjdds
🥲🥲🥲cok sert geldi bu
bence de askım
Atsa fena olmaz di
Atmiyor sonra yolnoz koldom diye agliyor beter olsun
Ağlatirim
Hak ediyor üzülmeye mahkum kibirli insanlarin sonu
Birak aglasin
En son eskı Sevgılım benı yemeğe çıkardı barışmak için ama yemek yedık arkdaslarının yanına gıtmesı gerektıgını soyledı ve gıttı bende bana bırdaha yazmamasını soyledım bır hafta oldu daha yazmadı aşırı trip atmıyomuuu sdksdds
Sadece kargom ne zaman gelecek onu bekliyorum şu an 🙈 Aşk meşk mesajları kafa açıyor sadece gerek yok
biz Allahmıyız tövbe haşa düzgünce söyleyiverin işte
Var ama galiba ben Aticam atmamak için zor duruyorum 🥹

Var
Kimseden mesaj beklemiyorum
Yok kim olacak
Allah bu erkoları alsınnnn
İnş hedef ben değilimdir
Bilmiyor ki gülüşü bende kaç bahar ediyor
Öyle...
Yolu açık olsun o mutluysa problem yok
Hayır yok gerçekten
Kimseden beklemiyorum kafam rahat😌
Hayır yok
Beklesem ne değişir egosunu yenip dönmez bile 🙂
Yok ya kafamız rahat ediyor en azından
Hayır kimse yok
Ondan işte oo
Kimselerden beklemiyorum
Evetttt
Hepimizi kes ahah
Her zaman
bizden geçti
Keşke olsa...
Yok kimse
Yok.
Yok..
Hayır yok
Yok,
Beklemiyorum şükür
Kimseden jfjjj
Özel biri yok
Biri yok.
Senden sjsjjsjss
Var burdan değil
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?