Sizce üst üste gelen olumsuzluklar “kötü karma” mı, yoksa sadece bir dönem mi?

Dün iş görüşmesine gidiyordum, tam kliniğin tabelasını gördüm derken motor yavaşladı (benim motor elektrikli), sonra güç vermemeye başladı, ben de park edip görüşmeye gittim. Şartları beğenmesem de zor durumda olduğumu bildiğim için her an kabul edecekmiş gibi göründüm, haber bekliyorum. Yine de merak ediyorum, böyle tam işler güzel gidecekken morali bir anda düşürecek olay yaşamak kötü karma mıdır? O motoru 10 km mesafede yürüyerek götürmem gerekse de 3. kilometreden sonra güvenli bir yere park edip metroyla dönmek zorunda kalmamı söylemedim sayın :(

Sizce üst üste gelen olumsuzluklar “kötü karma” mı, yoksa sadece bir dönem mi?
Sizce üst üste gelen olumsuzluklar “kötü karma” mı, yoksa sadece bir dönem mi?
Cevapla