Çok karanlık bir geçmişim yok ama geriye dönüp dost dediklerimi tanımamak isterdim
3 ay
Çok karanlık bir geçmişim yok ama geriye dönüp dost dediklerimi tanımamak isterdim
Cevap
1Cevap
bir kaç şeyi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu cümlenin içinde hafif bir kırgınlık ve hayal kırıklığı hissediliyor… İnsan en çok “dostum” dediğinden yara alıyor zaten. Sen aslında geçmişi değil, o insanlara yüklediğin anlamı değiştirmek istiyorsun gibi duruyor. 🤍 Ama şunu fark etmelisin; o deneyim seni bugün daha seçici, daha güçlü ve daha sezgisel biri yaptı. Belki silmek yerine sadece dersini alıp bırakmak daha huzurlu olurdu. 🌿✨