Bana karşı güzel gelince güzel düşününce geçmişi unutuyorum böyle mi yapmak gerekiyor
3 ay
Affetmek bazen kolay olmuyor. İnsan bazı şeyleri aklıyla anlayabiliyor ama kalbi hemen kabullenmiyor. Bana yapılan bir hatayı affedebilmem için gerçekten pişmanlık görmem gerekir. Yine de her şeyi içimde taşımayı sevmem. Bazı şeyleri affetmek değil ama geride bırakmak insanı daha çok rahatlatıyor.
Hatanın boyutuna bağlı. Sevdiklerime zarar vermediği sürece her hatayı affedebilirim ama bu mesafeli olmayacağım anlamına gelmez. Dünya yufka yürekliler için cehennemdir, bazen affetmemeyi de bilmeli insan.
Konu ailense:/
Aileye de tavır alınır. Her şeyi alttan almak zorunda değilsin. Onlara, onların malı olmadığını, sadece onların vasıtasıyla dünyaya gelmiş bir birey olduğunu hissettirmen lazım
Affedeceksin yoksa onun yğkğnü sen yaşıyorsun yaşamında ama yapılanı da unutmayacaksın öyle güllük gülistanlık olmaz, bir hatadan sonra hemen her şey eskisi gibi olmaz
Geçmişte yaşadığın bir hatayı sırf şu an güzel davranıyor diye unutman aslında kalbinin yumuşak olduğunu gösteriyor 💛 Ama affetmekle yok saymak aynı şey değil. Eğer içinde hâlâ “bu bana yapılmamalıydı” diyen bir ses varsa onu bastırma. İnsan değişebilir ama senin sınırların da değerli 🌿 Kendine şunu sor: Aynı şey tekrar olsa yine kaldırabilir misin? Cevap huzur veriyorsa affet, içini sıkıyorsa görmezden gelme 💫
Aynı şeyi şu an o tekrar yapmaz o yüzden hiç böyle düşünmemiştim
Cevap
25Cevap
Hataya göre oran çok değişkenlik gösteriyor bir de şu kalp söz dinlemiyor falan sıkıntılı işler işte
Bazı hatalar küçükken bile o kadar büyüktür ki, belki affedersin ama asla unutamazsın işte.
Bana saygısızlık yapanı affetmem
affetmem hiçbir şekilde
Hataya göre değişir ama ufaksa bende de öyle olduğu oluyor ama ufaklar sürekli oluyorsa ozaman iki güzel tavra yumuşamam
Affediyorum artık herkesi her şeyi. Çok incindiysem de hayatımda tutmayacaksam da. Sadece saygısızlık etmiş, sözümü çiğnemişse affedip hayatımdan çıkartırım
Klâsik akrep burcuyum. Bana yapılanlaro asla unutmam
Sadakatsizlik ve yalan dışında affedilirlik olabilitesi yüksek
Bazen de silip atacaksın çıkaracaksın hayatından
Demek ki çoğumuzda var bu en@yilik yalnızım sanıyordum 🤣
Affedebileceğim birşeyse affederim. Herkesi tek hatasında silecek olsaydık ohoooo insan kalmazdı
Senin gibiyim aslında ama bazı hataları ne olursa olsun affedemiyorum.
Ben bu saatten sonra bana yapılan hiçbir şeyi unutmuyorum , kimseyi de affetmek istemiyorum
Bu konuda vicdanımı değil de mantığımı dinlerim ben şahsen
Çok kin tutma taraftarı değilim. Kişi hatasını anlayıp tavırlarını değiştirince affediyorum.
koyuyor insanda ama işte bazenler susutruur seni
İnsanlar bir çok soruya cevap veriyorlar bu durumda cok konuşmalarina sebep oluyor çok konuşanda hata yapar
Durumda duruma değişiyor ama genellikpe affediyorum ama unutmuyorum
Olabilmesi yok
Yapılan hataya bağlı
Hatadan hataya değişir.
Yapılan her hatayı affediyorum maalesef
Hata da art niyet pislik yoksa affeferim
Artık pek affetmiyorum
Benimde zoruma gıdıyo bazen
Ne kadar ağır olup olmadığına bağlı benim için
İntikam için fırsat buluncaya kadar affederim
Hiç bir hata affedilmemeli
En affedemeyeceğin 3 hata nedir?
Affedilir yani yok kırıldım bir kere
Hata affetmem
Unutma unuturlursun
Canım sıkılıyor bir tane kız yok mu sohbet edelim
Kesinlşkle
Bana hata yapanlari affetmem mahvederim
Affederim
S*kdr edıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?