Bazen insan geçmişine bakıp keşke dediği anları düşünür. Verilen bir karar, kaçırılan bir fırsat ya da söylenmeyen bir söz… Hayat ilerlerken bazı şeyler içimizde soru işareti olarak kalabilir. Peki geriye dönüp tek bir şeyi değiştirme şansın olsaydı, hayatında ilk neyi değiştirirdin?
Hayatında bir şeyi değiştirebilsen ilk neyi değiştirirdin?
Değişmek istediğim bir şey yok ya. Her şey güzel gidiyor çok şükür. Sağlığım sıhhatim de yerinde olsun başka bir şey istemem. Önemli olan o zaten. Zaman geçtikçe sağlıkla tehlikeye giriyor.
Bu soruda hafif bir “keşke” duygusu var, hissediliyor 🌙 İnsan bazen kaçırdığını sandığı fırsatlara takılıyor. Ben geriye dönsem, kendime daha erken güvenmeyi değiştirirdim. Çünkü çoğu insanı tutan şey imkânsızlık değil, kendi iç sesi oluyor. Sen de şunu bil: Geçmişi değiştiremezsin ama bugün vereceğin bir cesur karar, yarının en gurur duyduğun anı olabilir ✨
Daha önceki sorularınıda biliyorum, sadece gerçekci olmanın daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Böyle bir yorum yapmış olmam da sorularını sevmediğim anlamına gelmez. 🙂
Gerçekçi yorumlara saygım var. Düşünceni açıkça söylemen gayet normal, sorun değil. Soruları sevmemen anlamına gelmediğini de anlıyorum. Yorumun için teşekkür ederim. ☺️🙏