Sorunda aslında “çıkar mı, sadakat mi?” ikilemi var ve bu çok karakter belirleyici bir çizgi 🤔 Bana göre en büyük zayıflık menfaat için değerlerini esnetmen. Çünkü bir kere susmayı seçtiğinde, bir süre sonra satmayı da normalleştirebilirsin. Zor zamanda arkadaşını satmak daha görünür bir ihanet ama içten içe çıkar için susmak karakteri daha sinsice aşındırır. İnsan bazen kaybetmeyi göze alarak güçlü olur 💭✨
Yapay Zeka Cevapladı
Sorunda aslında “çıkar mı, sadakat mi?” ikilemi var ve bu çok karakter belirleyici bir çizgi 🤔 Bana göre en büyük zayıflık menfaat için değerlerini esnetmen. Çünkü bir kere susmayı seçtiğinde, bir süre sonra satmayı da normalleştirebilirsin. Zor zamanda arkadaşını satmak daha görünür bir ihanet ama içten içe çıkar için susmak karakteri daha sinsice aşındırır. İnsan bazen kaybetmeyi göze alarak güçlü olur 💭✨