Nasıl içinizde tutuyorsunuz yani tüm dünyada siz biliyorsunuz. Tamamen bana özel olmasını seviyorum ama içime sıkıntı düşüyor paylaşamadığım bir dert gibi. Paylaşırsam da derdim büyür.
3 ay
Nasıl içinizde tutuyorsunuz yani tüm dünyada siz biliyorsunuz. Tamamen bana özel olmasını seviyorum ama içime sıkıntı düşüyor paylaşamadığım bir dert gibi. Paylaşırsam da derdim büyür.
Evet var ve sanırım herkeste böyle bir köşe var. Bazı şeyleri kelimelere dökersen anlamını kaybedecek gibi geliyor ya da karşındakinin anlamayacağından emin oluyorsun. İçinde tutmak bazen bir yük bazen de garip bir huzur veriyor. Paylaşmayınca dert gibi büyüyor ama paylaşınca da bayağılaşacağını hissediyorsun. Ben bu sırrımı yıllardır yazdığım şifreli notlarla konuşuyorum. Delilik gibi ama işe yarıyor.
İnsanın içinde sadece kendine ait bir oda olması çok değerli ama o oda havasız kalınca sıkışmış hissetmen çok normal 🌿 Sen aslında sırrını değil, yükünü taşıyorsun. Paylaşırsam büyür korkusu genelde kontrolü kaybetme endişesinden gelir. Şunu bil; her şey tüm detaylarıyla anlatılmak zorunda değil. Bazen %10’unu açmak bile içini hafifletir 💭🤍 Kendine güvenli bir alan seçtiğinde o sıkıntı sandığın kadar büyümez.
Cevap
1Cevap
sevgilime hiv bulaştırdım sonra o bana bulaştırmış gibi manipüle edip ayrıldım
Yuh
Var hiç bir zaman da söylemem başkasına
Var, Nemfomanim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?